mobilblogg

hej! har just kommit hem från en helt underbar kväll! den började hos sara. där kollade vi på film "the new doughter" (stavning) läskig men bra. sen när tessan kom så drog vi ut och busa! går inte in på detaljer men snacka om att jag har fått benmuskler :d haha. älskar er. nu ska jag lägga mig i sängen och läsa aftonbladet. HAHAHA. puss och godnatt (L)

busa med tjejerna ikväll! :D

Taggar inför kvällen! :D

ungefär halv 7 ska jag vara hos sara. Då ska jag, malin sara och emma se på en mysig film. Sen efter filmen kommer tessan och då ska vi ut och busa!



medans jag är jag borta kan ni ju lära er dansen. Det har jag gjort ;)
Kram!

hos maliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Igår hade jag kul. Kom hem halv 2! haha :D var hos malin lite också!
Sen blev det inte lika kul när jag kom hem och Pappas jobbardata inte funka. (uppsii inte jag, lalala) Så klockan 2 på natta försökte vi få på den.. det är fortfarnade inte på G..

aja nu är jag hos malin. Har varit det i några timmar , jag malin och jossan har lysnat på goaa låtar :) kram

gamal goding





ut

d

Drar ut med några i min klass och busar lite. Hihi ;)


MIN FINA BÅL!



OMG! mormors hand! Hur hamlade den i min bål!?

BÅL

Hej :)

Just nu sitter jag i soffan och sjuger med lite till halloween låtar. Hehe. Har fixat bålen också, blev helt underbart ju. Ska ta kort så ni ska få se. Nu ska jag iallfall dricka min goda bål, höhö


happy halloween!










Idag är det halloween! Eller är det imorgon? aja kan fira båda dagarna ;)
Tjejerna skulle egentligen varit hos mig ikväll, då skulle vi busa och så. Men de åkte till gården, de fråga om jag ville med men jag kände att jag stannar hellre hemma idag när det är halloween. Okej.. nu låter jag jätte fjantig men de är så jag känner! Jag ska ju fixa bål, lägga ut spindlar och spindelnät på borden. Jag ska allt få det lite läskigt här hemma! ;)
va fan de är ju ändå halloween.. Är hemma själv hela kvällen!

Nu ska jag fixa bålen. Puss!

godmorgon!

God morgon!

Igår hade vi det jättemysigt. Kollade på film, honey. Kan se den hur många gånger som helst! haha den är så bra. Det handlar om att honey (jessica alba) ska dansa hiphop.




+ att Jessica Alba är så fin! :)

Nu ska jag äta frukost och göra mej redo för dagen. Skulle åkt till göteborg idag ,men det blev ju något bombhot så vi åker på måndag eller något. Kram


http://www.youtube.com/watch?v=UV-d1JomPYQ&feature=related

myskväll hos malin!

Hej :)

Jag&sara har haft det skitroligt på överby i 3 timmar. Hitta inget men det blev en mysig fika på espresso house! Haha där fick sara dampet och kasta en MER dryck på mig, haha! Och inte nog med det, sen kom det lite grädd och kladdkaka också. Gick därifrån med byxor täckta av gädde ;) HAHA!

Nu är jag&sara hemma hos malin. Har kollat på hennes hår som har färgat. Men nu väntar en mysig kväll hos malin! Pomfritten är i ugnen och så ska vi fixa fläsfile och favosås. Till efterrätt blir det film och godis. Helt underbart..♥

Ha en fin kväll pussii =)






mobilblogg

saras pappa kommer snart och hämtar oss. då bär det av! haha. kände att jag ville blogga igen. även fast de va typ 10 min sen.. :)

överbaaayy

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLOOV! Gud vad underbart! Föresten hemkunskapsprovet gick bra tycker jag :) var med joppa och lund! Gött teamwork vi hade asså! :D

Jag ska inviga höstlovet med att åka till överby, med sara. Hon är påväg hit skrev hon i messet hon är här om 3.. 2.. 1.. noll hon är anlänt! HAHA, hon hälsar föresten.. ;)

Nu ska vi kila, ha det fint =) Puss!

höstlov klockan 3!


bild från igår

Godmorgon! Nu sticker jag till skolan, där hemkunskaps provet väntar, sista lektionen. Men när hemkunskapsprovet är klart, vid 3 tiden, då är det höstlov! Tagga!

kenza&tyra show

Sprang ut ur duschen för att hinna se kenza & tyra show! :d haha så nu kollar jag på de och mumsar i mig popcorn! Perfekt torsdagskväll =)


bada i duschen!

Hej (:
Idag i skolan var det kul, eller inga dagar är väl sådär jättekul men okej kanske låter bättre. Efter fotbollen badade vi! HAHA Det är så himmla kul. Man tar JÄTTE mycke tvål på golvet, sen sätter man på vattnet, varmt vatten. Sen har man fotbolls understället på sig + sockar. Sen kastar man sig och glider några meter! Och åker på rumpan och har sig:D haha tästa vetja!

Nu har jag pluggat lite hemkunskap, prov imorgon. Men nu ropar mamma att det är mat! Puss

28 oktober 2010

God morgon!

Nu väntar skolan igen, idag är tosdag idag! Inte långt till höstlovet nu!
Tror det kommer bli en ganska slapp dag för vi har inga läxor till idag :) och sista lektionen vi har är typ "lek lektion" sen slutar vi klockan två. Gött mos! :D

Just nu sitter jag och äter frukost, macka och jos. Ska gå och packa fotbollsväskan sen åka till skolan. Ha en fin dag, puss







saknar fallens

lör eller sön?

Hej igen!

Sitter for mig själv och sjuger halloween låtar, haha! Tagga halloween till 100 %! Men är halloween på lördag eller söndag!?

 

Nu ska jag hoppa in i duschen. Hörs imrgon, godnatt bloggen.




yäääss it is!

Brun ben det är gott!

somras, gotland


melba.se

http://www.melba.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_flash.tpl&product_id=3402&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=68

Så söta! Såg det på fokis blogg att hon hade köpt en. Blev också sugen! hihi

home


ph: just nu,

Hej, har precis kommit innanför dörren. Har inte ens tagit av mig jackan. Haha fråga inte varför för det vet jag inte.. ;)

No provet gick väl bra tror jag (Y)! eller man får ju hoppas på det bästa!
Nu ska jag stecka mig köttbullar och något till det. Kram

Nu

slutat för dagen



Nu slutar skolan för dagen! Detta är ett tidinställtinlägg (: Nu ska jag cykla hem och plugga hemkunskap. För jag har prov på fredag och jag har inte börjat plugga än, hähä. Hörs senare ikv. Puss!

tbx till skolan nu



hej (:
Nu ska jag & malin cykla till skolan igen. Vi ska försöka att inte stanna vid kiosken.. ;) haha.
Vi börjar ungefär halv ett, då har vi tyska!
Ha en fin dag kramis♥

håltimma!

Hej! Har haft so först timman, sen blev idrotten inställd då hade vi svenska På den lektionen så vi fick längre lunchrast. Så nu har vi en lång håltimma. Börjar igen halv 1. Då har vi tyska. Efter tyskan 40 min hål igen sen no, prov!

Nu är jag hemma hos malin. Vi ska käka köttfäsås (carolin´s kättfärsås är det kärlek till!!) och pasta :) mums!

Hörs sen.♥

just nu, chillar i malins säng med musik

kom detta inlägg ens upp? haha



Vet inte varför bilden blev gul men? aja just nu sitter jag säkert och pluggar no och tänker varför började jag inte tidigare!? Detta är ett tidsinställt inlägg. Vi hörs imrgon (: puss

plugg plugg plugghäst



hej på er!

Nu har jag kommit hem från konfan och sitter nu och äter pannkakor! :D
Innan konfan var det en vän till mig som värkligen behövde mig, så jag fanns där för henne och stöttade henne precis som hon skulle gjort för mig. I love you

Nu måste jag plugga no. Har prov imorgon. Kram!

till skolan!



godmorgon!

Börjar få väldigt bbrttom. Sitter och äter frukost och sen ska jag bara packa fotbollsväskan sen dra till skoaln. Eller innan  skolan ska jag hem till emma. Vi ska cykla tillsammans :) Malin är sjuk idag krya bby!

Hörs sen kram!

drömsött!

Avslutar dagen med popcorn och cider!helt underbart om jag får säga det själv. Har just duschat och pluggar klart för idag, eller ah jag orkade inte mera, haha. Mitt huvud behöver vila nu enligt mig. Så nu ska jag bara ta det lungt och kolla bloggar och så. :) en perfekt måndagskväll. Och på fredag (förutom hemkunskapsprovet) så är det höstlov! :D mee like! godnatt puss hörs imorgon.


right now


paus

Hej :) just nu har jag tagit en paus med pluggningen. Kände att jag sakna datan lite, haha skojja ;)

Nu ska jag gå och hämta kladdkaka som mamma har bakat! Underbart♥

http://www.youtube.com/watch?v=29NgBfM8hKo&NR=1

kram!


25 oktober 2010

Hej =) hemma från skolan nu.Tappade min ring i skolan idag :( ni vet den från göteborg som är som en krona! Fattar inte hur jag kunde tappa den? de borde man ju känns lixom.. men tydligen inte. fattar inte hur jag lyckas ?

Nu ska jag äta mat sen plugga lite, prov på onsdag i no. Pusspuss


hemma en snabbis ;)

Hej bloggen!

Har haft teknik och bild idag i skolan. Men på bilden så fick malin såpa i hennes ögon! Hon har ju linser i så det sved så hon var helt röd i hela ögonen och runt ögonen! Nämner inga namn med han som gjorde det börjar på d och slutar på l ;)
Så nu är vi hemma hos malin, hon fixar sina linser och sminkar sej lite. Jag tog datan lite :) hihi
'

nu ska vi åka förbi kiosken och köpa pommes. För vi hinner inte äta i skolan, hehe.

puss ha en fin dag!

pizza

jag har bakat pizza! ska bara sätta in den i ugnen sen är den klar :d mums!

fikar

hemma hos min goa famor och fikar :)

lunden

är ute och gå lunden :) det regnar lite och jag håller på fyysa händerna av mig nu. hörs senare!

mobilblogg

nu ska jag hoppa in i duschen. sen ska jag börja fixa mig för dagen :) kram

good morgen

GOD MORGON! JUST VAKNAT SÅ DET FICK BLI EN BILD PÅ NÅGRA SÖÖTA PLOMMON :D HAHA VI HÖRS KRAM!

mobilbloggs godnatt

hej på er. då var det lördag då :) just nu ligger jag i min säng och diggar musik samtidigt som jag bloggar och kollar bloggar. hihi. ringde malin förut men hon såg på film och jag skulle ringa efter filmen men vet inte om jag orkar vara uppe så länge idag. det räkte att va uppe igår och plugga engelska eftersom jag hade engelska prov idag. aja goonatt hörs senare PUSS (L)

sista inlägget 22 oktober 2010!

förresten.. såg ni min pappi på raport kl. 8? Det hoppas jag annrs!! :@ hehe skojja med er! ;)

Nu ska jag kolla vem som åker ut idol ikväll. Sen ska jag ringa malin och snacka lite med henne!



kolla vad fint jag gjort det förut när jag lagade mat!?!? *superstolt!*

gonatt bloggar inte mera idag♥kram!


new






Detta köpte jag på överby idag!
Jeansen är ortoligt bekväma. De kommer från bikbok (som öppnade på överby igår!) Jeansen är lite mörkade i välkligheten, blixten gjorde dem lite ljusare. menmen. I like them! De är töjbara, typ som jeansleggings, så det gör jeansen ännumera bra! :D

bikbok - 299 kr
+ mascara och nagellack, hm

snart mat

väntar på att pappa ska komma i taxin, då ska vi käka :) just nu sitter jag  köket och kollar bloggar. hihi.




1. köttfärsåsen som inte ser så god ut på bilden..
2. ljusen är tända ofc!
3. det är jag hörrni ;)

köttfärsås




hej :)

Nu ska jag laga mat, kocken i köket idag! :D jag ska laga en köttfärsås ur hemkunskapsboken. Krammiisar

home from överby!


hann och ta några snabba bilder innan jag drog till överby förut

Har just kommit hem från överby:) Har hoppat i mjukiskläderna. Sitter i soffan och myser med mig själv!
På överby hittade jag ett par jeans. Mamma hittade mkt mer en mej! Då kan man bli lite sur.. haha!
Men jag visar jeansen ikväll. För nu orkar jag inte reda på mig och springa runt i huset och leta efter kameran.
Nu ska jag spela spel på spele.nl! HAHA. Puss♥

kenza&tyra show



hej bloggen!

Har just kollat klart kenzatyra show! :D haha vad jag skarattar ibland asså, kenza&tyra är riktigt sköna människor. aja , när mamma kommer hem från stan så ska vi till överby. kram

slutade tidigare!


det snöade igår kväll! elin=glad!

Hej (:
Nu är jag hemma från skolan, skulle slutat 3 men hemkunskapen var inställd. Idag har jag varit glad, för imorse fick jag reda på att bikbok har flyttat till överby! :D jiihhuu. (haha juíihhuu?) så jag och mamma ska åka dit idag :) hoppas jag hittar något :*

Nu ska jag äta mat. Puss♥


tandläkaren

 hejj!

Eftersom det snöade idag så blev man ju mulad! HAHA (ska allt ta dej imorgon gabi!)
hoppas det snöar imorgon också. För nu har solen tittat fram och det är nästan igen snö kvar. Men nästa gång de kommer snö, då du GABI! haha ;)

Men nu måste jag fixa mig, ska ta bort sminket, set ut som vet inte vad, sen kanske jag tar nytt smink eller går osminkad. För nu ska jag nämligen till tandläkaren! Ska möta upp sara&malin utanför 10 i. Vågar inte gå själv! HAHA! Kram♥

det snöar!!!

Det snöar!!

det är den första i  år, eller det snöade kanske i januari och så, men det snöar nu!

Just nu sitter jag i datasalen med världens smile, väntar bara på att marken ska bli vit och jag och mina fina vänner ska åka pulka i pulkabacken och köra snöbollskrig! :D

Jag och några till i min klass är inte med på fotbollen, förkylda. Så vi har gått till datasalen. Sen har vi lunch så nu har vi en lååång rast. Vi börjar igen 13.15. :) Kram!


woohoo

nördar bubble troube kom till bana 16! :D

woohoo

nördar bubble troube kom till bana 16! :D

trött elin



Nu sticker jag till skolan! Trltt soom jag är..!

Ska inte vara med på idrotten idag heller. Ska inte träna med min hals. Men nu måste jag åka. :) Puss

ett troll



japp, ett troll. haha. Har just kommit ut ur duschen. Ser ut som ett litet troll.
Jag mår lite bättre nu. Men är inte helt på topp. Hoppas den dumma förkylningen släpper snart!!

Imorgon väntar skolan som vanligt, den längsta dagen på hela veckan. Går till halv 4 :S buuhuu! Inte kul.

Sov gott alla! Själv ska jag nog sova hos mamma inatt, hehe pappa är ju inte hemma. Man får ju passa på ;) Hörs imorgon!

engelska!

Nej hörrni! Nu ska jag resa på mig och gå och hämta engelska böckerna! Nu ska här pluggas. Har prov på fredag. Tänkte börja repetera lite gloser.
Jag har dagat i soffan sen kl. 4 typ. Har kollat på svenska new york fruar. Sen kom mamma hem med lite godis så då blev det ännu bättre. Men nu väntar engelskan. Kram!

;(

Har typ left på tabletter idag, inte bra! Vaknade kl. 1 på natten, var helt säker på att den skulle vara 6. För pappa skulle med tåget kl. 5 och jag hade hört någon som var uppe och sen blev det tyst. Så jag var säker på att pappa hade åkt och att kl. var 6. Jag kolla på kl. och den var 1! Jag hade så ont i halsen och huvudet..! Jag gick upp och tog en tablett och drack lite vatten. Sen gick jag till mitt rum och hade tänk sitta uppe hela natten för de gjorde så ont i halsen, men jag somnade tillslut. Sen på morgonen så hade jag INGEN röst! Det kom bara luft. Brr va läskigt de var asså. Jag flög upp ur sängen. Men rösten kom tillbaka sen när jag kom upp.
Det blev mjukisbyxor till skolan idag. Har kommer hem får skolan nu, kom vid 3 typ. Skulle egentligen varit på konfa nu. Men mamma ringde och sa att jag inte kunde komma. För jag känner mig inte såbra.
Nu sitter jag och pratar med sara i telefon,hon känner sig också lite dålig. :( krya!

Vi härs senare. Pusspuss♥

goonatt!

är det okej att vara trött vid kvart i 10? haha. jag är svintrött idag och känner att jag bara vill kasta engelska böckerna på marken, släcka lampan och sova!! just nu ligger jag i sängen och försöker lära mig engelska gloser som vi har till provet på fredag. går inte  jättebra.  HIHI KRYPIGT NER BLAND KUDDAR OCH TÄCKEN! :D 

mobilblogg

 hejhej! jag och mamma lagade en goood middag förut. igelkotten. haha. har fått recpetet från söta emma :) nu ligger jag i min säng med värmefläkten på en halv meter bort från mig, myspys!

svar på kommentar!

Hej på er. Efter skolan så cyklade jag hem i det busiga regnvädret med mailn, emma, gabi och Lund! brr va kallt de va.. Hann nästan bara hem, för sen bar det iväg till skolan igen för utvecklingssamtal med ingegerd. Det gick bra tyckte jag :) hihi.

Har varit hemma nu och suttit vid datan, sen knackade de på dörren och 2 kompisar stog där. haha. Drog och ut hängde med dem lite =) Fast nu är jag hemma och väntar på att mammi ska komma hem. Då ska hon&jag laga mat. Mys!

Fick en liten kommentar
lovisa :d om trötter:
hej du :)
har hört att du spelar fotboll,
hur många gånger tränar du i veckan,
och ungefär hur länge tror du att du kommer hålla på :P
och i vilket lag spelar du ? ;)
är det blandade åldrar eller är det bara sånna i din ålder :)
om de är med äldre/yngre tycker du det är bra eller dåligt ? :)
puss :*


Hej lovisa!
Ja, jag spelar fotboll.
Vi tränade på tisdagar och torsdagar. Men nu när vinern kommer så har vi börjat innomhus på måndagar, vi började faktiskt redan idag! Jag hade ont i halsen så så jag kunde inte träna! Sen kanske vi springer en gång i veckan också, det vet jag inte ännu.

Jag vet faktiskt inte hur länge jag kommer hålla på, jag tyckte det var roligare med fotboll förr. Men jag tror att jag kommer sluta fotboll efter årskus 9. Jag vill inte missta klassen, den är så goo!
Jag spelar i TFK, trollhättansfotbollsklubb.
Jag gick i F96 för va kan det varit? ett år sen? Men sen var det så många som slutade så vi fick slåihop med F97, ett år mindre. Så nu tränar vi med dem.
Jag bryr mig inte såmycket faktiskt. Det viktigaste är att man har kul tycker jag! Och har bra tränare!

Jag går i fotbollsklass på lyrfågelskolan. Där tränar vi på tisdagar och torsdagar. Vi är oftast utomhus och kör. Så alla i min klass gillar fotboll.. haha!

hoppas du fick svar lovisa ! puss :*










18 oktober 2010

God morgon :)

Blev lite bättre igår, fast inte i halsen. Men jag ska ända gå till skolan idag.
Just nu sitter jag och äter frukost, fast de är jättesvårt att svälja.. haha!

Ha en fin dag ! kram

trötter

Hej på er. Nu är jag hemma igen, eller har varit det i några timmar nu. Har varit ute med Stampe lite och så :)
Men jag känner att jag har blivit smittad av söta sara! haha. Känner mig inte bra, ont i halsen och huvudet och yr. Det blir värre och värre. Hoppas de blir bättre ikv!♥
 

gamal bild från syrrans data =)

Ha det!

varm choklad!



Hej :)

Jag och sara hade det jättemysigt igår! Tack sara♥

Idag skulle vi till café gillet i stan men sara fick feber, 38 grader med tabletter! :( stackare krya baby! Fast jag är med henne nu, haha. Vi är hemma hos henne nu och har gjort varmt choklad, mums!

Ha en fin dag allihopa!


food

MAT DAXS

sara ska sova hos mig inatt :D



Hej :)

Nu ska jag&sara dra hem till mig och käka. Sara ska sova hos mig inatt :d vad vi ska busa inatt, hihi kram

halsduksmössa - lindex

http://whttp://www.lindex.com/se/shop/damklader-mossor-och-vantar/ww.lindex.com/se/shop/damklader-mossor-och-vantar/

ska inskaffa ! halsduksmössan på bild 2,3 och 4. Fast vet inte vilken färg ännu :) sara visa mig den sötaa!

hemma hos sara!

Hej :)

Har varit hos malin hela dagen, vi har kollar på film och bara myst till det! Sen började hon fixa sej för hon ska bort ikväll då åkte jag hem. Då messa sara "kan du hjälpa mig att smörja mig på ryggen?" HAHA nu är jag hos sara. Fast är själv här, sara stack ner och skulle lämna en film. Fast de är lungt jag har allt hittat godisskålen! :D



Nu kom sara! :) krammii

hemma hos malliiinn


gamal bild

Hej nu är jag hemma hos malin. Lånar henne data medans hon är och duschar :) Promenixen var helt underbar, fast frös typ tårna av mig! Idag vet jag inte vad som händer faktikt?

Nu ska jag läsa bloggar. Kram!♥

morgonpromenad

De är en fin morgon, himmlen är helt blå. Fast de är ganska kallt, - 2 grader. Men nu ska jag ändå ta men promenad. Malinohlsson följer med mig :)

Juste, har glömt att skriva att min syrra har kommit hem hit över helgen! kulkul.


GODMORGON



haha hittat bild från fb, chrille hade lagt ut den en gång.. :)

Godmorgon!

Kom hem från tessan lite efter halv 12 igår. Då fixade jag mig för natten sen låg och och lysnade på musik från ipoden. Sen vaknade jag igen när låten "golden star" kom och de tog den höga tonen. Då la jag undan ipoden och somnade direkt! Nu är jag vaknaT (nehhe?) och ska äta frukost. Magen skriiiikker! kRAM

haha tessan har fixat mina naglar! vad tycker ni?


 
vill ni också ha naglar? ring henne på mobilen! :D

hemma hos tessan nu! :)

Hej!

Efter den lilla promenaden till jätten så drog jag&malin hem till tessan. Hon har just färgat sitt hår! Jättefint!

Nu sitter vi i hennes säng och kollar på idol och bara myser :)♥









just nu

Min kväll kommer jag tillbringa med söta malin&tessan (: hoppas ni får en fin kväll! Kram

UT

Hej!
Har varit hemma hos malin i några timmar nu, vi har kollar tv och käkat pizza. ;)
Nu ska vi dra ut på en promenad, malin ska köpa energidryck och jag ska hänka hela enkelt. hihi. Vinterjackan, mössan och de varma vantarna PÅ! skriver sen♥


jeans - nelly



just nu =)
- allt från gina

Nu sitter jag och kollar på nelly.com. Ska beställa jeansen (den första länken) idag eller imorgon hade jag tänkt! :)
Sen den andra länken funderar jag också på att köpa, fast den ska jag inte beställa utan köpa på pondus. För jag har sett att de finns där.
http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/cheap-monday-433/zip-low-monday-blue-433342-33/
http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/cheap-monday-433/narrow-light-dry-jeans-433199-33/

Nu ska jag kolla på nelly om de finns någon snygg tröja eller så. För nelly har frifrakt denna veckan så de gäller ju att pssa på! haha.


KÖTTBULLE!

Snackar inte om köttbullar man äter utan jag känner mig värkligen som en levande köttbulle. Bakade kakor på hemkunskapen, alla kök bakade varsin kaka och alla fick smaka en bit. Mår illa och ont i magen! Snacka om att jag behöver ut och springa nu. Istället sitter jag kvar vid kära datorn.. Får bli ändring på motionen nu när fotbollen slutat. Fast jag tränar ju fotboll i skolan 2 gånger i veckan.. och ett gympa pass.. Kanske kan gå ut och gå typ på söndagar? Får se hur de bli rmed det. Nu ska jag ta ut gullisen Stampeelinnoo på en promenad. Kram






Jag och sara idag i skolan, lånar bilderna från sara´s blogg.♥

kenza&tyrashow

Hej (:

just nu är jag i skolan, vi har franska revolutionen men eftersom jag är klar så sitter jag i datasalen och kollar kenza&tyra show med sara ! :d kl. 1 har vi  hemklunskap sen slutar vi, heeeelg! Nu ska ajg kolla kram!

14 oktober hela dagen!

Har suttit i uterummet nu och bara tagit de lungt. Ätit min bulle och glass och spelat spel från www.spele.nl HAHA en perfekt torsdags kväll!

Fast nu ska jag hoppa in i duschen så jag vaknar till lite. Sen måste jag göra några engelskaglosor som vi har tills imorgon.
Vid 9 kommer pappa hem då ska han läsa igenom det jag har skrivit på sista punkten av f.r. Han har ju faktiskt varit historia lärare! ;) missar kenzatyrashow, buuhuu! Fast får kolla repriset sen!

Imorgon äre freeedag = helg! dundersönt! Slutar 3 men de är okej för vi har hemkunskap sista lektionen och så ska vi baka kakor! hihi vem längrat inte efter att få smaka sen? höhö



vi hörs imorgon!


glass i stooora lass




nu har mamma just kommit hem från jätten, hon har köpt med lite glass och så som jag ska mums på! :)
Och elgubbarna har varit här idag och har bland.annat satt upp en kristallkrona! hihi.

i don´t like historia



BILDFÖRKLARINGAR!
1:a bilden skulle de se ut som att histora inte är så kul
2:a bilden då kom jag på att om jag viser en tråkig bild på mig, så måste jag ju visa en rolig bild också..åå vad rolig den biev! ;)
3:e bilden blev bara en norlmal bild

Man har alltid kul med camen! :d

black&color

Hej igen godingar! (:

Sitter och gör den sista uppgiften på revolutionen nu! :) Man ska skriva "vad du själv skulle gjort" och "hur kunde revolutionen hindrats " Massa sånna kluriga frågor som jag klurar på nu. De är typ de som är MVG sa ingergärd så de gäller att komma på något bra! :D

Medan jag funderade förut så gick jag och tog lite kort, haha har lite tråkigt så jag rediskerade  (stavning) den lite.. en aning.. black and white color.


haha kram♥



F.R. HÄR KOMMER JAG!


hihi jag&sara igår!

Nu har jag kommit hem från skolan och just käkat. Nu blir de att skriva franska revolutionen, för den ska lämnas in imorgon. Kommer nog jobba med den ett tag! Sattsar man på mvg så gör man ;) krammyyys

jobbat + lekt! :D

Hej! Idag efter skolan så kom sara hit :D HAHA vi körde "planket" Ni vet de man gjorde när man va liten på rasterna. Man hade en boll och ett plank och så sköt man bollen på planket. Och den som missade åkte ut. HAHA kommer ihåg en gång de kändes som "värsta ibrahimovitch" (stavning) skottet! Och så sköt jag rakt ner i marken. Så jag stuka tån! HAHAHA!
Så de körde jag och sara idag. hiih vi vann varsin gång, sara snubbla på bollen ! HAHA! trodde jag skulle döö! Hon föll rakt ner! höhö smidigt sara.
Vi har varit duktiga idag också, vi har jobbat med Franska revolutionen i timmar också. Har renskrivit klart de på datan nu. Sköööönt :)

Tänkte dela med mig med min absoluta favoritlåt:

;)

till anynom: (varför inte skriva ditt namn?) och nej de vet anders om! Lunkan hälsa de till honom igår.

Men nu har mammi gjort mat till mig & sara som vi ska gå och äta nu. Ha en underbar kväll! Kram alla♥

håltimma!

Hej! (: just nu har vi håltimma, hela klassen sitter i datansalen, gulligt :D
Vi börjar 10 över igen, då har vi no och slutar sen halv 4.. längsta dagen på veckan.. buhuu.

When a come home (lite engelskadär;)) så blir det att skriva franska r. med SARA DEN BÄSTA ! ♥




iskolan

God morgon. Råkade försova mig idag men hann till skolan iallafall :)

Just nu sitter jag i datasalen. Hjälper sara med franska revolutionen. Snartbörjar gympan och då skavi springa 2 kilometer på tid! :S fyyy!

Slutar halv 4 idag! inte kul.
ha en fin dag kram

FRANSKA REVOLUTIONEN!

Hej. Sitter vid min syrras "gamla?" rum och skriver rent franska revolutionen med massa goo musik till! :) ska lämna in F.R på fredag så måste jobba på. haha.

Var konfa förut idag också. Inte jätte kul menmen. Vi ska konfomera oss i april. Lååångt kvar! Och vi måste gå på 12 st gudstjänster så jag ska gå till kyrkan på södag! höhö.


bild tagen av mig tidigare idag, hösten på G!


konfaa nu

Står i köket och lagar mat jst nu- och snart ska jag på konfa. hasr brottom kram

bullar :D

Hej på er! Nu är jag hemma hos sara :) sa ju att detta skulle bli en toppenkväll med massa spel! Vi fick igång 1 spel! HAHAHA . Saras data är i nyaste lagret så de gick inte sådär jättebra som vi hade tänkte oss.. Men bullar blev det! sitter och mumsar på dem nu. hihi.

Sara sitter och gör sin no läxa brevid mig nu. Mitt i allt hör vi en kotte komma flygande på fönstret! HAHAH vilka är detta nu då tänkte vi? vi gick ut med de värsta förväntningarna.. en mördare! en seriemördare? en rånare? haha de var några i våran klass. HAHA.




nu ska jag kolla bloggar! pussiilussii

hem till sara nu!

Hej :d

sara blev lite sugen på att spela pettson hon med efter ha sett det på min blogg så nu ska jag dra hem till henne så ska vi geeka det! Hon hade även bakat bullar så det blir ju en toppen kväll! (Y)

Hörs hos sara , puss♥

mobilblogg

PLUGGAR. PAPPA HJÄLPER MIG MED FRAnska r.

game!

När jag och kusinen maja busade förut idag så hittade jag mina gamla dataspel! :d har suttit som spelat dem i några timmar nu och fortsätta spela kommer jag göra! ända tills ögonen stocknar.. ;) just nu spelar jag pettson&findus i trädgården!


Sen blir de pettsons jul, laban, 101 dalmatinerna, anki och pytte och pippi! woohoo♥ Ska även spela sverige jakten, där ska man leta efter en tjuv som rymmer genom sverige! haha. Hörs kram!

mobilblogg

hejhej@. vi städade upp hos malin sen drog alla hem till sig och äta. sen skulle vi mötas kl. 4 för att åka till gården men vet inte om jag känner för gården idag. måste också göra ett skolarbete. ikväll kl. 6 kommer kusinen maja hit och hennes pappa hos farmor. de ska äta mat här :d det är ju bara jag&pappa hemma hela helgen. för mamma har åkt till min syrra och kp i karlsatad. hihi. storkram!

myyyss

Hej ! :)

Har haft det heöt underbart med min tjejer! malin , sara , tessan och emma! ♥ Inatt låg vi uppe och kollade filmer. Skräkis och vanlig. Sen somnade vi. Tror vi vaknade vid 11 idag och då kollade vi på skräkfilmen igen! Nu har tessan fixat mg lite. Kolla bilderna =)




nu ska vi dra och städa. Kram

platt



lockigt hår blir det inte, tror de blir plattat (:

Halv 7 idag så ska emma sara och tessan komma hit till malin. Malin ska ju ha party ikväll! :D sen tror jag att alla ska gå och kolla på en match på edsborg. De var en viktigt match för de som spelar. Om de vinner kommer de upp i eliten eller va det va.. :) Sen efter den ska vi hem till malin och ha kul! Ska kolla på filmer och ha almänt crazyy time! Kram

lockigt hår ikv ?

Hemma hos malin nu. Har med locktången hit, funderar på om jag ska locka det ikväll ? vet inte än, hehe



jag just nu,

Malin har fått högtalarna till hennes mobil + datan, haha fan va bra dom är! golvet vibrerar nu när jag sitter på golvet, och högtalarna är på bordet! HAHA :D

3:a!

Kl. 12 ca. kom jag hem från orgenteringen.. Jag och malin kom 3:a i hela klssen och först av tjejerna! :D va underbart gryma vi är! woohoo de här ska firas! haha. Vi sprang på 68 min och det var 15 kontroller. Jaa, det blev inget fika mitt i skogen för vi glömde köpa med oss fika. Jag bröt inga ben fast jag ramlade ner i ett hål. Det blev inga foton i skogen fÖr de hade vi inte tid med! Var NÄRA på att vrika fötterna och ramla ihop när man sprng över åkern. Men de gick bra ändå..och sist men inte minst, vi kom ut.. DUNDERBRA!
Juste,  mitt i skogen mötte vi sara&tessan, så vi sprng tillsammans alla 4 den sista biten! höhö.
Har duschat och myskläderna är på. Ska snärt äta lite food =)

Sen vid 5 idag ska jag&malin åka till stan och hyra film. Får se om mina knän orkar mig till stan idag annars få jag ta sjuts av lilla gooda malin! ;) Och sen ikväll så ska jag vara hos malin md de dunderbra brudarna. Malin har party. De börjar 6-7. Vi ska leka lekar och ha fiskedamm! SKOJA .

En fin bild på tessan, malin och sara direkt efter vi kommit i mål:


grattiisss !

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTIISS MALIIIIIIIIIIINN!

Har just ringt och sjungt en härlig sång för malin! :D hon fyller ju idag!

Igår så var jag, sara och tessan på överby. Vi åkte hem vid 10 därifrån. Säger inte vem jag shoppade till *bliink*

Nu sitter jag med löparkläderna på och taggar orgenteringen idag! Är i lag med fördelsedagsbarnet! haha undra hur detta kommer sluta? ah de lär ni märka sen. Ha en göttgött dag =) kraam♥

3

Klicka för att stänga bilden
haha smidiga emma som har hamnat på kryckor efter matchen.. krya

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden
jag och luriga chrille, hihi

cp arm på sista bilden.. haha.

Håller på att göra en engelska uppgift nu. Forrest gump som jag ska lämna in till linda imorgon.
Klockan 4 kommer sara bus hit. Då ska vi baka bullar ju! ojojoj vad vi kommer äga på bullbak! :D
Sen senare ikväll drar de iväg till överbayy med sara&tessan♥ hugs

AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRG!

Just har matteprov..
hoppas att de gick bra..



Hej. Hela kvällen igår så pluggade jag matte, till kl. 9. Sen hem till malin och hämta min packning. Sen duschen och sen sooovva. Nu sitter jag i datasalen med huvudvärk och känner mig YR! :s
Efter skolan, som slutar vid 2. Så ska jag baka bröd. Har de egentligen till imorgon men eftersom vi ska ha fridluftsdag så har vi det till the next week. Men skönt att ha det gjort juu! haha.
Sen idag 7-22 är de supershoppingkväll på överby! ii bee there!♥

Ha det bra kraam

in school!

helllluuu! :D

Sitter i datasalen nu. Lysnar på erik när han dansar och sjunger med till abba , ge mig lite mer, elvis m.m ! HAHAHA!

Vi har just haft genomgång om orgentering. Vi ska orgentera på fredag. Det är fridluftsdag! Jag och malin är i lag! HAHA hur kommer de sluta? kommer vi vinna? kommer vi komma ut ur skogen ? kommer vi bryta benen av oss?kommer vi tröttna och ta en fika mitt i skogen? Jaa det får vi reda på på fredag! + vet ni mer vad som händer på freeedag? dels helg då men det är någon som fyller år också.. malin! wohoo grattiis i förskott!♥ :)

Efter skolan blir de matte! Kram

TRÖÖÖTT!

Men drar snart till skolan!

bild från igår

godnatt inlägg (:







3 busiga bilder på mig just =)


Nu sitter jag och malin i hennes säng. Jag är inne på datan just nu och malin pluggar tyska. (tyska läxförhör imorgon) och snart ska vi byta. haha ;)

Ikväll blir det att busa med malin. HAHA. Varje gång jag sover här, (antligen sover jag i en bäddsoffa eller i hennes säng) Nu ligger jag där nere, bäddsoffan. Och alltid när jag på på G för att somna så får jag en hoppade elefant på mig! haha malin! Men jag säger goonatta så hörs vi. Vet inte om jag kommer skriva så mycke imorgon eftersom då kommer mammi och pappi hem från stockholm och då ska mamma hjälpa mig med matten!!

godnatt bloggen!

stessig dag

HEJ ALLA! Idag har varit en jobbig dag. Förut skolan som slutade 3. Sen hem snaaaaaabbt och äta. Är ju själv hemma så stog och laga mat till mig och malin. Sen 5 över halv var de att dra iväg igen och möta emma&sara i korsningen. För 4 började konfirmationen! Jag har börjat läsa nu, idag. Tyckte det var sådär. Var kisse nödig de hela 2 timmarna vi var där! herriguud asså.. ;) var nästa så jag inte hann! haha. Sen slutade konfan 6 då sjutsade jag hem Tessan. Sen hem till mig och plugga matte! (prov torsdag) Nu har jag just tagit en dusch. Gött att va fräsch.
Men nu kanske ni tänker: "skulle hon inte sova hos malin inatt också?" jo det ska jag, men vi har match idag. Men jag tackade nej pågrund av min rygg+knän och att jag var tvungen att plugga. Så vid 9 ringer malin och säger att hon är hemma, då ska jag traska dit och sova hos henne igen♥mysssss

Bloggar hos malin tror jag. Ha en fin kväll kram alla

goo natt

Hej ! :)
Kom hem från fct kl. 9 typ. Då blev de pannkakor! :D nu ligger jag och malin i hennes säng och chillar. Snart ska vi bädda upp sängen där jag ska sova inatt. Ni har väl inte glömt att jag ska sova hos malin inatt ? ;) najjs juu!

Goo natt♥


haha sliten elin kl. halv 11.

gården sen fct



Hej. Nu har jag packat klart och så. Nu är jag hos malin. Malin ska bara fixa sig lite till sen drar vi till gården sen fct, det är ju godisregn där och hela köret! :D haha ha en fin kväll. Kram♥

info ;) + KANELBULLENSDAG!

Hej! Haft en bra dag? Hade ångest imorses för att gå till skolan, hatar måndagar! Men det blev bra när jag kom till skolan och träffa alla underbara kompisar som finns där!♥
Nu är jag hemma och ska äta mat, sen bullar som jag bakade igår. För de är ju kanelbullensdag idag ! :D inget att missa.

Sen måste jag ju packa också, för mamma & pappa har åkt till stockholm, riksdags öppnandet är ju på tisdag. Så då ska jag sova hos malin! Ska sova hos henne inatt och nästa natt. Till onsdag. Ååå vad busigt vi kommer att ha. Vara uppe till 3 varje dag! SKOJA. Måste ju faktiskt tänka på skolan ocksåå.. ;) Fast de dåliga är ju att jag måste hem varje morgon och mata stampe. Eller kanske kan ta med honom? eller nej de funkar nog inte.. Han får va hemma! Fast så långt är det ju inte mella våra hus.. ca. 4 hus emellan! höhö

 

Men nu ska jag gå och laga mat. Kram påer.




gullig

bullbaknings snart



bild på malin&sara på trolldagarna! :)

Hej! Nu sitter jag och mölar i mig popcorn. haha. Väntar på mammi som är på bio, när hon kommer hem (vid 7 typ) så ska vi baka bullar. Det är ju kanelbullensdag imorgon! göttgött.


ny jacka

Min nya vinterjacka jag och mamma köpte idag!







Intersport - 1700 kr. En MC kinley♥

mobilblogg

god morgon! själv har jag sovit riktigt gott inatt. gick upp för 20 min sedan ungefär. kvart över 10 ska jag och mamma till torp. :) så nu SÅ NU ska jag börja fixa mig. puss

jackorna jag har hemma, men inte ska ha:

De här jackorna har jag hemma just nu. Men som jag ska lämna tillbaka.

Jag tycker båda är snygga (speciellt den översta!) men de är inte "de perfekta jackorna"


Jacka nr1!
Denna jackan är en helly hansen jacka. Super sköna och super snygg! det ända dåliga med den, som jag tycker är att jag tyckte den var kort. Vill hellre ha längre jackor när jag ska busa med mina flickor i vinter! :D och jag tyckte den var för tunn.


(snyggare i värkligheten)
Jacka nr2!

Super varm! Den var i dun. 8848, sköna och så , men det var i storlek 36. Så den var lite förstor i ryggen och runt axlarna. Så jag vill inte ha den. Det var inte "den perfekta jackan" Fast denna skulle jag tagit om jag inte skulle hittat den jag hittade idag. Och ska köpa imorgon. ;)

Japp, de var dom jackorna de. Haha. Nu ska jag gå och kolla på tv. Kram!♥

jacka

Jag hittade en jacka förut idag på överby! Har inte köpt den än. Har kollat på den jackan förut, fast jag trodde bara den fanns i 36. Så när jag stog högst upp på stegen och skulle ta ner jackan (ville prova den igen) kom hem tjej som jobba där: "behöver du hjälp? HAHA ah tack. Vilken storlek? finns det 34? Ja det finns, men bara i rosa". Typ så gick det till! Och då blev jag jätteglad! För 36:an är förstor. Så vi ringde till torp och la undan den sista 34:an i svart! woohoo! Jag och mamma ska åka till torp imorgon och köpa den. :)

KIMBERLY W JKT

Denna jackan är det jag ska åka och köpa imorgon, en MC Kinley. Fast i svart♥

 


överby nu!

Mamma hade köpt hem en hh jacka till mig nu. Så jag ska hem och kolla på den. Sen hittade jag en svart mc-kinly (stavning) som vi ska åka och kolla på. Nu ska jag åka till överby. Kram

sara gästbloggar / www.ssarasikstrom.blogg.se

hej alla elins läsare! det var ett tag sedan men nu hade jag tänkt slänga in ett inlägg här på elins blogg igen, mest för att jag inte har något annat för mig . snart ska jag & elin ner och äta mat för er som bryr er. onödigt inlägg egentligen. kyss! ♥


hos sara (:

Hej! :D

Min blogg funkar ingen! woohoo vad kul!

Nu har jag hemma hos sara, hon är och fota grejjer hon ska lägga ut på sin blogg så jag passade på att ta datorn och skriva att jag lever, jag lever hörrni! haha.

På tfk imorses, var det en avslutning med alla i tfk tror jag. Inte så där jätte kul, det var 5 kamp, mitt lag vann inte.. :( undra varför? Ledarna och andra ledare tog massa bilder på oss när vi kicka och höll på , men hoppas inte de kommer ut på tfk´s hemsida för jag såg ut som en levande sopstation när jag sprang runt i ett par gamla joggingbyxor, tjocktröjja och inget smink. höhö.

Ha en bra dag! ♥


en liten del av min tomteparad som jag sätter upp varje år i mitt rum! haha. Hur har sara fått den bilden? haha

-

Jag vet inte om ni ser detta jag skriver nu , men jag ser inte min egna blogg. Sara väkte mig med ett sms "ELIN! :o:o:o:o HAR DU TAGIT BORT DIN BLOGG?!" nej det har jag inte , jag vet inte vad som har hänt. Jag ska iallfall dra hem till sara och försöka fixa detta hos henne. Sen vid 10 ska vi åka på fotbollsavslutning på tfk. Ha en bra dag. Kram

trubbel

Nu ska vi kolla trubbel i paradiset! :d


myser med ängarna

Hej! (:

Var på överby med mamma förut, provade säker 20 jackor, vissa har jag redan provat med jag ville ha en jacka! Men köpte ingen idag.
'
Nu är jag hos emma n med sara, emma & tutten. Emma har gjort mat till oss och nu sitter vi och äter godsaker och kollar idol!myys♥

Snart blir det äfterrätt / sara. haha

Ha det gött, kram

1 oktober 2010

Godmorgon!

1 oktober idag , för 10 månader sedan var jag på stan och rörjde med malin , NYÅR! och de är ju 2 månader till december! jul månaden! :D

Iallfall, haha. Nu är jag i skolan, sitter i datasalen just nu. Har just haft tyska, lika roligt som vanligt serru. Hade prov idag också, hörförståelse, oföberätt. Gud va roligt!

Sista lektionen idag är hemkunskap. Sen ska jag hem och äta. Sen till överby med mamma. Jag har kommit på att min vinterjacka är för stor, såjag vill ha en ny. Fast om jag inte hittar någon ska jag behålla den jag har! :)
Ha en bra idag.  Kram!


RSS 2.0