info ;) + KANELBULLENSDAG!

Hej! Haft en bra dag? Hade ångest imorses för att gå till skolan, hatar måndagar! Men det blev bra när jag kom till skolan och träffa alla underbara kompisar som finns där!♥
Nu är jag hemma och ska äta mat, sen bullar som jag bakade igår. För de är ju kanelbullensdag idag ! :D inget att missa.

Sen måste jag ju packa också, för mamma & pappa har åkt till stockholm, riksdags öppnandet är ju på tisdag. Så då ska jag sova hos malin! Ska sova hos henne inatt och nästa natt. Till onsdag. Ååå vad busigt vi kommer att ha. Vara uppe till 3 varje dag! SKOJA. Måste ju faktiskt tänka på skolan ocksåå.. ;) Fast de dåliga är ju att jag måste hem varje morgon och mata stampe. Eller kanske kan ta med honom? eller nej de funkar nog inte.. Han får va hemma! Fast så långt är det ju inte mella våra hus.. ca. 4 hus emellan! höhö

 

Men nu ska jag gå och laga mat. Kram påer.




gullig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0