domare

       
Imorgon så är det jag& Malin som bestämmer! Vi ska vara domare för 7:ornas innebandy turnering! Tagga! Tessan&Emma ska också vara dommare, fast på en annan plan. :D Kommer bli grymt!

Efter skolan åker jag Tessan & Malin (tror jag) till överby! Hörs imorgon. Kram ♥


30 november 2010

hej (:

Idag var det innebandy turnering i skolan.. och vem vann inte? JO VI! :D Underbart var det! haha ;) nejnej jag är inte en dålig förlorare, höhö!
Jag, Malin& Tessan stannade i stan efter turneringen. Vi kollade i affärer och käkade på max. Sen gick vi hem, jag lämnade väskan hemma, sen åkte jag till malin en stund :) Nu är jag hemma och ska duscha. Hörs puss!


Jag&Malin förut =)

Innebandy turnering imorgon!

Imorgon är det innebandy turnerinng i skolan! Tagga! Är i lag med Malin, Sara, Tessan & Emma och vi kommer äga skiten ur alla asså :D Vi har vanliga lektioner på morgon sen vid 12 så ska vi ta bussen till stan och gå till älvhögsborg.


Tessan har vunnit alla år det har varit turneringar. Men nu är hon orolig att hon inte komma vinna bara för jag & malin är med i laget.. Men jag kan bara säga en sak: Du behöver inte oroade dej ett skit! Jag är ju med mig så va fan kan gå fel då!? ;)

Ni får veta imorgon hur det gick! Puss

- sara gästbloggar igen -

hej alla elins bloggläsare!
lovade elin tidigare idag att göra ett inlägg på hennes blogg på grund av den dåliga uppdeteringen, men det verkar som om hon redan har bloggat, men jag tar och skriver lite i alla fall! har där emot ingenaning om vad jag ska skriva om eftersom jag inte har varit i skolan idag, eftersom jag är så fruktansvärt förkyld och har där med mest varit hemma. men runt sex tiden stack jag hem till elin lite snabbt för att kopiera ett par papper. när jag kom dit satt hon vid köksbordet och skrev upp vad som behövde handlas till natchosen som hon ska göra ikväll. natchos med salsa... låter riktigt gott tycker jag! i alla fall, kopierade papprena och gick hemåt kanske tjugo minuter senare. ha det bra! ♥ / sara - www.ssarasikstrom.blogg.se -

(hittade en gammal, men söt bild på elin från arkivet)


julkalendern börjar på onsdag!

hej på er! Jag mobilbloggade igårkväll men de värkar inte ha kommit upp? :( de stog iallafall att jag satt och kollade på beck. somnade sent igår så jag vaknade 20 i åtta idag och hade 20 min på mig att fixa mig! Fast jag hann! ;)

Var en lång dag idag.. Fast det blev lite bättre när jag såg att jag hade med skummtomtarna från i går låg med i väskan ^^. haha.
Efter skolan så var jag tvungen att jobba med ett stort historia arbete som ska in på fredag. Jag hade ju såklart inte börjat. Haha men nu har jag gjort det.
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem från mötet + affären. Då ska vi käka natchos och salsa. Har aldrig gjort det men hittade det i "kokboken för tjejer". Hoppas det är gott!

2 bilder på dem som har en stor plats i mitt hjärta♥



Hörs senare ikväll! Puss

julmaknad nu!


Malin, jag& Emma

Gick hem från gudtjänsten idag! Nu är jag hemma och fryser.. Haha men nu ska jag ut igen. Jag& sara ska gå till bussen nu och åka till stan :) det är julmarknad. Olvia ska vi möta också. Men vi hörs pusspuss

gudtjänst !

Godmorgon!

Nu sticker jag & malin på gudtjänst :) Skriver sen puss

1:a advent!



Längtar redan tillbaka till sommaren när jag ser denhära bilden! :) Den är från min syster student..
Tänkt att de redan är första advent!

Jag&Malin inviger 1:a advent med att dra och käka :D kram

ut i kylan!

Jackan, mössan och vantarna är på! Nu ska jag gå hem till Malin och sova där inatt. Hörs senare puss på er♥



Tog den snygga resväskan idag ;)


UNDERBART SÖTT







Jag&Stampe checkar TV! ;) Fast han håller på att somna snart.. aww

snow bild!


ph: med mobilen förut. Fick en kommentar för ett tags sen, men mobilen som jag mobilbloggar ifrån är en sån som Kenza har.
fast svart (pappas)


Har inte mycket att skriva. Är själv hemma och har ont i huvudet :s

Ikväll ska jag iallfall sova hos Malin♥ Skiver senare!


ME AND EMMA



Jag&Emma igår (:

mobilblogg - new in!

 

27 NOVEMBER

Godmorgon! Vakande just. Nej jag skojja! ;) Vaknade vid halv 11 idag, var såtrött då och ville bara somna om men jag hatar att sova borta dagen så det var bara att gå upp!
Igår hade vi det underbart kul hos tessan♥ Alla bilder har Tessan&Emma, jag ska se till att få dem men kan inte fixa det nu så får bli någon annan dag. Idag vet jag inte vad som händer faktiskt? Har kollar reprisen av kenza&tyra show och nu ska jag gå och fixa mig. Vi hörs senare KRAM!




Jag & Emma igår ;)


jag&sara just nu!


NU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI!






hemma hos tessan (:

Tja igen alla godingar!

Nu är jag hos Tessan och har just fått en makeover av henne :)






cp armar däruppe asså, haha!

Påvägen hit blev det slalom med bilen och hög musik! ;) Drog till jätten förut också och handlade lite göttgött. Nu sitter Emma och får en makeover sen ska Malin få! Hoppas ni har det gött, det har iallfall jag!

Om ni vill ha en makeover av tessan så call her på mobilen, 076 ******* ;)


tutten ikväll!

Nu har jag just kommit ut ur duschen för fick ju diskmedel i håret förut och jag har sminkat mig för sminket försvann ju när jag hoppade i snön i skolan :D

Vid 6 så ska jag, Malin & Sara åka bil till Tessan där Tessan&Emma är (: Ikväll ska jag alltså vara hos tessan♥ Skriver mera därifrån för nu ska jag fixa mig kram!

Malin&jag igår på donken!


26 november!

Hej!

Har kommit hem från skolan nu. Det är så mycket snö ute så det går upp till fönsterna! I skolan blev det att hoppa i snön på rasterna! Bild från skolan, jag längst ner som kollar upp, emma, sara & olivia (:



Hemkunskapen idag var det lite dammpii som förra gången HAHA. Denna gången så blev det matskig med raggmunkarna, fick diskmedel i mitt hår av tessan och tessan tappade ett gals i marken så det sprack i tusen bitar..

Efter skolan så gick jag med sara. Vi blundade och kom fel några gånger bara men hem kom vi :D
Nu ska jag går och baka en kaka med mamma, hehe. PUSS

goonatt <3

UNDERBAR DAG IDAG! Donken var ett minne asså!

Kvällen började med att jag och malin sprang i snön när de var 8 min kvar till att bussen skulle gå. Vi sparng i snön och vi hann! :)

Det började redan när jag gick ur bussen att bli pinsamt när jag skämde ut mig för en 18 åring men årkar inte berätta det. haha.

Inne på överby mötte jag och malin upp tessan, sara och emma. Vi gick i lite affärer sen kollade vi på modevisningen som veromoda hade (: Hittade inget idag..
När överby stängde drog vi till donken med chrille och julius också. Där blev det massa damp med en familj brevid asså. SVERIGES SKÖNASTE FAMILJ! HAHA jag &malin hjälpte han och bäda brickor till han familj, asså herregud. Sen så skratta jag och malin så mycket så hon i kassan bara: tappar ni brickan (det var 7 fulla drickor på) så får i själva skrubba sen! Man bara surkärring! HAHA. Sen så sa han till oss att hans kompis bara kunde syrianska. Jag bara: HABIBII! HAH ojojoj.H'de även mera men orkar inte skriva.

DONKEN 25 NOVEMBER 2010 HAR LAGT SOM ETT MINNE!

Sen är vi skulle hem så hade alla gått ut men sen kom tessan&malin på att de skulle kissa så dem sprnag in igen. Jag, emma och sara sprang till bussen som just kom. HAHA Tessan & Malin hann inte med så de blev kvar på överby! Men vi väntade på den i stan sen. Sålänge hoppade jag&sara i snödrivor. Bilder kommer här ner nu men smarta emma som tog bilden zoomade ju så man ser ju inte hur stor snödrivan är egentligen. haha men den var enorm och jag&sara fastade på toppen ;) haha.




julle&chrille (:




lisa&lisa (:




haha oo checka snygga brudens kläder till vänster, haha.




jag&sara när vi väntade på malin&tessan , haha (L)

Nu ska jag göra engelskan, läxförhör imorgon. Puss godnatt<3

gucci


(från tyras.se)

Så snygg byxdress från gucci!

BRB

Underbar kväll! Berättar snart! :)

överby!

sticker till bussen med malin nu har brottom puss1


Kläder!

Dobaz Rose Red

Funderar starkt på att beställa någon overall eller tröja till Stampe i julklapp! Han kanske fyrser så han måste ha en tröja ju! Om jag ska beställa så får jag beställa hundkläder. Eller finns det kaninkläder? Aja, tyckte den över var lite söt. Eller om jag hittar någon varmare ?

typ som denna..


Denna måste jag ju bara ha till Stampe! Det är en som säljer den för 269 kr. Kanske köpa?


SNÖAR UTE IDAG OCKSÅ

HEJ! :d

Hur mår ni? Jag mår toppen just nu, hade en rolig hemgång från skolan så nu är jag på topp. Jag, Malin och Sara gick i snön hem och alla blundade! HAHA. Herregud asså, vi ramlade ett antal gånger.. Mina byxor vad vita! Men kul var det. Ska göra om det imorgon, haha!

Nu ska jag gå ut i köket och laga käöttbullar och makaroner sen ska jag och mina underbara (älskar er!) åka till överby. Där ska vi kolla på en modevisning som NIFgymnasterna och veromoda har fixat. 2 från min klass (oliviva och chrille)ska gå. Och olivia ska kanske gå i klackar (16 cm) och hon har ju inte gått i klackskor såmycket förut så det blir kul att se! :) Sen är det 20% på ett plagg där inne. Kanske hittar något? *hoppas*
Självklart blir det fika på ecpressohuose sen också. Tror julle&chrille skulle fika med oss! mysmys.

Men vi hörs pusspuss♥


DUNDERBART! ;)

 


tränat!

Hej!
Nu har jag kommit hem från träningen och har just ätit mat. Dagens träning var ju inte träning i sig, utan de var ju att sjutsa sara i snön med 2 träningsväskor! Jag har blivit starkare ;)
Efter träningen träffade jag en kändis. Hon är på TV varje torsdag.. ledtråd: robinson.. Hon heter HELEN! :d
Jag går i samma klass som hennes sån och tränar tillsammans med hennes dotter ;) ojojoj. Jag rörde henne tilloch med så hoppas hon vinner nu (Y) Hejjar på dej helen!

Nu sitter jag och kollar på Maria Wern. Spännande är det, hihi.

Tre bilder från idag. Jag&sara drog ut och hoppade i snön..





ser ni mig på den sist bilden?

Nu ska jag fortsätta kolla. Vi hörs imorgon för ikväll så ska jag kolla klart och sen blir det plugg! Puss♥


home!

Hej!

Idag i skolan..
Påväg till idrotten jag&tessan på G asså! Hoppa på varande i snön och gjorde volter :D älskar snö (ibland) På idrotten var det innebandy. Vi har turnering nästa vecka. Ojojoj med mig&malin i ett lag så kommer vi definitift aatt vinna bara så alla vet ;)
Sen anmälade jag&malin oss till att vara dommare tillsammans för 7:orna i innebany. Vi kan inget om innebany.. HAHA kommer bli: "straff!!!! Tror jag" Blir det kjafs (stavning) så tar jag bara upp fusklappen där det står allting "fult spel - utvisning 2 min!" Kan faktiskt tänka mig själv som en dommare.. Inga vackra tankar..
Efter idrotten var det ut och slänga sing i snön. *Kalt! Fast underbart!

Efter skolan drog jag till min sjuka malin som gick hem från skolan idag flr hon hade ont i huvudet. Hemma hos hennes käkade jag upp hennes rester från makaronerna och falukorven. Sen myste vi lite men sa hon att jag skulle gå? UNDRA VARFÖR!?!?! Så jag blev bokstavligt talat utsläng.. :D

Nu väntar jag på sara. Sen vid 7 så ska vi åka tillsammans till träningen. ♥




svenskahollywoodfruar daxs!

Hej! Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla repriset på svenska hollywood fruar. Sen måste jag göra en tyska läxa tills imorgon, 20 gloser + text. Sen är jag ledig rsten av kvällen! Gött :)

goo låt!


en måndag och en dag till julafton!

Jag kastar en sten mot marken och missar!

HAHAHAHAHAHH! :d:d:d

Hej föresten! Började dagens inlägg med ah vad ska vi kalla det?

Har iallfall just kommit hem från konfan. Gick hem i snön KÄMPADE OCH KOM HEM! gött elin..

Ska äta, säg någon gång jag inte äter HAHA?

Vi hörs pussii

hitta en gullgull bild!


svar på kommentar!

älin om 22 november:
tjee :)
kan inte du lägga upp din önskelista på bloggen :) <3


Hej älin! :)

Jo vist kan jag det. Den fylls på hela tiden, men det som står på den nu är:

* platttång med runda kanter (fast det kanske alla är?) så man kan få fina lockar (och platt hår haha)
*hårfön
* kamera
* data
* underställ
* toffsar, spännen, hårspray
* hårinpackning 
*värmeskydd till håret
* pengar + presentkort

Det är det som står på den nu, men jag lovar, den kommer att fyllas på! :D
kram♥

22 november

Hej bloggen!

Åkte bil till skolan idag för de snöade och var slask på makren. Var ju tvungen att gå hem sen då.. Men hade ju fint sälskap med Sara&malin :) När jag var hemma så åt och jag gjort homework. Sen iväg och kolla på träningen för jag knäckte till ryggen i igår när jag skulle spola toaletten! HAHA de är sant! Så den kvällen så var jag handikapad. Vet inte riktigt vad som hände men jag kunde inte börja mig!
Efter träningen så kte jag och malin till gården en liten  stund. Nu är jag hemma och har satt in en lasagne i ugnen. Älskar lasagne *hihi*



Vi hörs kram!

mobilblogg (:

ÄR PÅ KALAS! MAJA KÖR HÅRT :D HAHA

påväg hem!

nu har vi shoppat klart. det blev en hel påse med presenter till maja! hon fyller nåmligen år så idag ska vi på kalas till dom :) det börjar 4 så nu år vi påväg hem för att fixa oss. hörs senare kram!

mobilblogg

sitter i bilen påväg till överby!:)

mobilblogg

godmorgonj ! .åkte .på gudtjänst kl. 11 idag med mina tjejer. nu har jag precis kommit hem och sitter i soffan och försöker få till baka värmen :) när mammi har duschat klar så ska jag,mamma och pappa till överby (haha!) men egentligen så är det bara mamma&jag som ska shoppa. men pappa behöver skor så vi ska köpa det till honom sen sätter vi han på en bänk med en tidning. haha för hans intresse att gå i affärer är lågt HAHA :d men vi hörs puss (l)

BÖRJAR TAGGA SOMMAREN 2010







Var ute förut i snön förut med malin :) Sjukt kallt.. När vi kom ut så kom vi på "vem ska ta bilderna då?" haha vi gick in och ringde sara. Hon bikade hit och fotade oss. Vi fick publik efter ett tag! Haha. Ska sprang vi in och tog en VARM dusch för snacka om att man var stelfrusen! Jag ska lägga över bilderna på ett USB minne men jag bjuder på tre bilder sålänge. Höhö :d Kram (L)

Live the life!

Vaknade hos malin idag och det har just snöat! Jag är så glad! :D

Nu ska jag & malin ut i snön och leva livet pusspuss♥

hos malin (:

Hej! Förut var jag på jätten och taggade godiis till 100%! Sen hem packa och nu är jag hemma hos Mallanpallan. Jag ska sova här inatt för det är ingen hemma hos mig. :) Sitter här med ölmage! HAHA nej jag skojja men tjock känner jag mig..




Nu ska vi chilla puss på er♥


19 NOVEMBER 2010


bild från igår

Godmorgon!

Idag är det freeedag! Underbart skönt med helg snart! :)

Efter hemkunskapen så ska jag hem. Sen på kvällen så ska jag sova borta. För de är ingen hemma här. Men vi hörs senare idag pusspuss.♥


SOFFA TILL MIN ÄLSKLING



Var uppe på vinden förut och hittade denna docksoffan! Fast nu har det blivit stampes soffa ;) Han somnade i den förut när vi kollade på tv. De var så sjukt sött, jag tog kort, kan lägga ut dem imorgon (:
På bilden är det en bäddsoffa men den kan även bli en riktig soffa. Så nu har vi en, Och stampe en. Haha perfekt ju! + att soffan är ju så gullig *hihi*




glass i stora lass

Hejhej!

Glassbilen körde förbi förut så det blev att hoppa i stövlarna och ut och köpa glass! Det var länge sedan sen sist tycker jag. Jag köpte sandwich och mamma fick också ett paket :D Han som jobba på glassbilen kollade på mig rätt såmycket efter som jag kom ut i rött läppstift och en tjol och det är minusgrader ;) bra Elin höhö



Nu ska jag ta en till glass sen ska här upp på vinden! Kram!

drog till grannen en snabbis!





Hej igen!

Åkte hem till Malin för att visa en outfit till showen! Men ni får inte se än, ska bli en överraskning ;)
Malin städar så jag tog data lite. Snart ska jag åka hem och laga köttfärsås (är själv hemma) och så ska jag hitta en till outfit till den "9:årige tjejen" Skriver ikväll igen KRAM!

chilldill dag!

Hejhej! nu har jag kommit hem från skolan. Det var värkligen en chill dag idag har typ inte gjort någonting. Vi hade en rikigt lektion ;) haha. Sen har vi övat på showen i egelskan. Jag, malin, emma, sara , tessan och olivia ska göra "hollywoods best singer". Jag ska sjuga och jag ska vara två personer. En ska vara 9 år och sjuga blygt och den andra ska vara 16 år och vara kaxig. Så nu springer jag runt i huset och ska letar efter ett par höga klackskor och någras passande kläder. Samtidigt lysnar jag på gullefjun. HAHA den gör en så glad på något sätt, höhö!
Men vi hörs nu ska jag fortsätta letada..


LASAGNE

Har väntar på min lasagne i en timma nu och den slank snabbt ner i min mage. Var och tränade förut så efter träningen satt en lasagne finfint! :d

Nu ska jag duscha. Sen ska jag skriva klart en engelska uppgift. Sen soooova, hihi. Vi hörs imorgon kkramiz!♥


lat och lånade en bild från google, höhö


17 november 2010

Igår så hade jag en mysig kväll med Malin!

Först gick vi en promenad, till jätten och handla lite gottgott sen hem igen. När vi var hemma så fixade vi en god kvällsmat. Rostade mackor med mycket lättasmör är det godaste som finns! (när man är sugen på det ;)) sen joggi yoghurt, vindruvor. (Vi har ju börjat vårat nyttiga liv! Började igår men jag syndat idag med EN godis. Ska börja nu! hihi.) Sen blandade vi en god saft, gick in på malins rum och tände ljus och lysnade på musik Slutade även med en dusch tillsammans *hihi* 
Underbar tisdagskväll




kolla min fina macka som  jag har ställt upp till vänster i bild, höhö


Idag har jag varit i skolan. Sista lektionen var ju inte den bästa man varit på, eller vad säger ni tessan & emma? ;) haha. Vi hade NO och hade labb..

Nu är jag hemma och väntar på mammi. MAT! Hungrig som en varg. Hoppas hon kommer snart. Men vi hörs KRAM!

min kära granne!





Hej!

Igår var tränade jag. Sen slappa jag bara. Kollade ung och bortskämd och käkade popcorn sen gjorde jag en goood efterätt! mums!

Idag åkte jag till skolan. Sen efter skolan så åkte jag och malin direkt till stan. Malin skulle fixa hennes linser sen kollade vi i affärer :)

Åkte hem sen och käkade och så men de blev en aning långt träkigt eftersom jag var själv och mamma kommer hem 8 ikväll (pappa är ju i stockholm) så jag sprang till min kära granne malin :D Nu är jag hemma hos henne och nu väntar bus hihi. Pusspuss!

fotboll!

Drar och tränar pusspuss :)!

15 novermer 2010


bild tagen igår

Godmorgn på er! Sovit gott?

Idag var det måndag igen och skolan väntar. Slutar efter syslöjden vid 3. Då ska jag hem och göra kemi läxan. Sen bara ta det lungt. Och juste, jag ska träna också!! Men ha en bra dag, hörs senare idag kram!


fars dag!

Nu har jag kommit hem från Malin. Där kollade vi på "Äntligen jullov", hehe och käkade popcorn! Mys :)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag bara njuta av de sista av helgen. Varför går alla helger så fort? 


Ni har väl inte glömt att det är farsdag idag?
Grattis världens bästa pappi!♥


Av mig&syster fick pappa 3 st kallingar. Ett par var babyrosa ;) hehe. Och sverigelotten.



Hörs imorgon! Puss♥


movienight!

Hej!

Nu har jag&sara kommit hem till Malin. Vi taggar filmkväll! Har med mig ett helt packet popcorn och 2 filmer :d fast nu kommer problemet.. malin är inte hemma.. HAHA! Hon är på promenad med hennes syrra. Hoppas hon kommer snart ;) Jag tog datan, så nu väntar vi på malin och sen tänkte vi en mysig filmkväll! :) Pusspuss♥


svenska hollywoodfruar




hejhej (:

Har varit hemma hos Malin ett tag nu :) Vi har kollat på svenska hollywood fruar och myst. Nu sitter Malin och hennes familj och äter så jag tog Malins data. Kl.3 ska jag hem och äta. Ska ska dra hem nu. Hörs!♥

mobilblogg (:

hejhej! nu har jag kommit hem från gudtjänsten. magen kurrar så ska nog gå och ta något gött nu ;) hörs senare.

tänkte bara säga att:

sitter antagligen på gudtjänst nu ;) haha

kyrkan!

Godmorgon!

Stack hem till malin imorse för att leta efter min neccisär som försvann här igår, men jag har inte hittat den? :(
Nu ska vi iallfall sart åka till kyrkan för gudtjänst. Detta blir min tredje av 12!

Skriver sen hejdå ;)♥



hemma från gåden nu :)

Hej! Nu har jag kommit hem från gården. På gården blev det att kolla film och va med lite sköna folk :)
Nu ska jag käka sen sova! Är trött idag.
Imorgon kl. 11 ska jag på gudtjänst (konfan) Men vi hörs godnatt bloggen!♥

willys



Hej :)

Nu drar jag&malin på en promenad. Vi ska till willys och köpa godis :) Sen ska jag hem och äta sen gården pusspuss

HOME HOS MALIN IGEN


ph: blött hår, haha

Hej nu har vi kommit hem från överby. Det blev en snabbis för jag bara hängde med malin och hon viste vad hon ville ha :) Nu är vi hemma hos malin och hennes mamma gör hemmalagad tahimat till mig, malin&jossan (:
NU städar malin sin garderob så jag tog datan, skriver sen PUSS!

överby!

 

Hej har just kommit ut ur duschen. Har kletat på mascara och tagit lite kajal, satt upp håret med ett spänne och nu ska jag&malin dra till överby :) Hörs sen pusspuss

bakar bröd :D

Godmorgon! Jag&malin vaknade för en timma sedan ungefär. Då maserade jag malin samtidigt som vi käka godis :)

Nu står vi i köket och bakar bröd! haha. Nu ska jag dra och hjälpa lille mallan kram!



nyvaken!

SKÖNASTE KILLEN!

Skönaste killen efter jultomten asså!
Tänk att gå i samma klass som honom? herre min skapare vad kul! :D





Godnatt! Nu ska jag mysa med Malin :) Puss♥

hos mallan nu

Hej på er !

Nu har jag kommit hem från chrille nu! :) Har flätat håret, sminket off och påsar under ögonen. Det blir alltå ingen bild just nu, haha. ;)

Men jag ska sova hos malin inatt. Nu sitter vi i henne rum, jag i bäddsoffan och hon i hennes säng och myser, hihi.


Här ska jag sova inatt! Pippi kudden är min, hehe :D Hörs!

skoftebyyyynn

Hej tänkte bara säga att jag är i sköfta :D är med malin, sara, ärtan , chrille och julle (L)

SOOOOFT

Hej (: !

Efter skolan så drog jag hem till Malin. Ähh typ daahh vad annars? Too cool for school lix!

Nu har vi just tagit ett par serigösa bilder :D ta en checkning!




slickat hår jag har HAHA







några bilder, HAHA mindre en hälften! HAHA resten är inte accebttablet!

Nu kommer snart pizzan, ha det gött PUSS!♥


i skolan!

Tyska provet gick ganska bra tror jag. Har lite ont i huvdet för jag har konsentrerat mig så mycket! haha :D

Nu är jag i skolan, jag och malin sitter i arbetsrummet och skriver om kyrkor. Men jag behöver hjälp och väntar på ingegärd och sålänge passar jag på att blogga :)

Efter hemkunskapen är det helg! En efterlängtad helg! Underbart skön asså♥ Vet inte vad som händer senare idag, kanske sover hos malin (: Puss!



god morgon!



Säger godmorgon med en morgonbild! Okej den är från igår när jag var med sara, jag pluggade när hon fixade mitt hår. Det slutade såhär! Jag är svart runt ögonen på bilden för den togs efter jag&sara hade varit ute i pulkabacken ;) gullgull!

Klockan är 8 och jag vinglar antagligen med cyklen till malin. Sen väntar skolan och tyska provet. Skönta att få skiten över sen. Ska också få tillbaka mitt hemkunskapsprov tror jag. Hoppas vi får det för jag är sugen att få veta vad jag fick, hehe.
Slutar skolan kl. 3 idag. Hörs då! Puss


kenza&tyra show del 2

Hej (: Nu kollar jag kenza&tyra show del 2! Borde egentligen inte eftersom jag har tyska prov imorgon men jag kan inte slita mig liksom, de är såbra! :D haha. Nu ska jag fotsätta titta puss♥


mobilblogg

PLUGGAR OCH KOMMER GÖRA HELA KVÄLLEN! SES IMORGON PUSS :)

svar på kommentar!

Fick en kommentar för att tags sedan som jag tänkte svara på :)

kan inte du göra en videoblogg?

Vilka sporter har du gått i ?

1. Haha få se hur det går med det, lover inte för mycket ;)

2. Jag har gått i skriskor, haha ooyees. Kommer ihåg att jag och min syrra gick i den sämsta gruppen, grönt band! HAHA.

Fotboll, som jag går i fotfarande

Gymnastik, Har slutat men jag började där när jag var 4 tror jag. Gick i föräldrargympa då :d

sist men inte minst simmning! Var i en grupp först sen fick var byta till en bättre grupp fast den var jag bara i på en träning.. för på uppvärmningen skulle vi simma tre gånger farm och tillbaka. När jag hade simmat en gång så var de andra på sin tredje!

Gamla goda minnen.. haha kram!

varit med sara idag :)

Hej bloggen!

Idag har jag pluggat! Sen kom Sara så hej IG på tyskan.. Nej jag skojja för jag har faktiskt pluggat medans sara bakade :D

allt var perfekt sen hände något? Det skulle likom bli snoddas HAHAH
och ah, jag råkade smälta slickepåtten också..

Vi har åkt pulka för första gången på länge! Vad kul det var asså :D Jag&sara sprang upp och ner och jag har inte skrattat så mycket på länge! HAHA sen hittade vi ett par miniskidor (som jag även tog hem, hihi de låg ju bara där så..?) som vi åkte på! HAHA måste göras om asså!

Nu har sara åkt hem och jag har just kommit ut från duschen. Är själ vhemma hela kvällen för mamma & pappa är på någon uppvaknings party. Höhö

Nu ska jag kolla på kenza&tyra show (: pusspuss♥


shopping!

Detta kötpte jag för några dagar sen! :)








*hårdisk + rosa usb minne till mina kort
* rosa mjukisdress - cubus
+ en BH

åkte home home home!

Hej på er!♥

Åkte hem från skolen efter två lektioner. Hade/har så ont i huvudet och yr.
De var så fint att cykla hem idag! Plogbilen hade skottat och de var lite is på marken (jag ramlade faktiskt inte!) och träden var helt vita och de ramlade snö från träden! Man kände sig som i en sagovärld! :D jag svär HAHA.

Aja, nu är jag iallfall hemma, fast inte dirket själv. För det att ett par gubbar här med, arbetsgubbar. De försöker FORTFARNADE laga uterummet. Snart kan du väl lika gärna bygga om hela uterummet?

Har käkat köttbullar nu och ska hoppa in i mjukisdressen (juste har ju inte visat den än!) sen ska jag plugga tyska. Prov imorgon. Kram!



gamal


- saras inlägg -

hej elins läsare! ska jag vara helt ärlig så vet elin faktiskt inte om att jag skriver detta inlägget, men busig som jag är så skriver jag ändå . är inte direkt säker på vad elin har haft för sig idag men vi slutade skolan ganska sent & efter sista lektionen stannade elin kvar en stund för lite snöbollskrig! vet inte riktigt om hon klarade sig från att ha snö upptryckt i hela ansiktet, men jag antar att hon inte klarade sig ifrån det eftersom nästan all hennes mascara var borta efter att det hade gått kanske två timmar av skoldagen. i alla fall så var hon nog inte hemma förän runt fyra antar jag. vet inte så mycket mer än så, men när jag ringde henne förut så satt hon och pluggade inför provet och jag fattade som om hon skulle plugga ett tag till, så jag har ingenaning om när hon hade tänkt att själv skriva ett inlägg. har väl inte direkt så mycket mer att skriva nu känner jag. ska låta elin få upptäcka detta inlägget själv ♥ /sara, www.ssarasikstrom.blogg.se

om ni vill då kan ni ju ta och kika lite på denna bild från i somras. elin hade då ingenaning om att jag såg henne och dessutom inte att jag tog kort när hon rotade runt i mitt jordgubbsland! ♥


update från elin! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Du har rätt, de fick fan bara 2 timmar typ på skoldagen som var min mascara borta :( haha!


snow

Jag älskar snö! :D
De en decimeter snö och jag&sara är på G för snöbollskrig! TAGGA SARA!

förra vintern med sara ;) 23 december. Tappade även mina nycklar då som jag inte har hittat! haha


10 november - tidsinställs inlägg

Godmorgon (:

Idag är det torsdag (update: haha mena onsdag! haha var nog lite trött när jag skrev det igår ;)) och jag slutar halv 4, buhu längsta dagen på veckan!
Efter skolan så ska jag plugga tyska (prov fredag) så uppdateringen idag kommer nog inte att vara på topp idag hörni ;) Men vi hörs puspuss (L)

såhär såg jag ut igår på konfan, haha man skulle göra glasögon. Haha här har ni reslutatet av hur mina blev, snygga va?



hej

Hej!

Sorry att jag inte har bloggat, men jag har inte hunnit. Idag efter skolan så var det att gå hem snabbt, (fick gå till skolan idag för snön har kommit! :d) sen ta en macka sen in i bilen och iväg på konfa i 2 timmar.
Nu ska jag gå och lägga mig, har pluggat i 2, 5 timmar i sträck nu så har huvudvärk. Har tagit en tablette. (stavning)
Jag har ett stort prov på fredag som jag måste plugga järnet till imorgon. För på torsdag är mamma inte hemma så då kan hom inte hjälpa mig :(
Men vi hörs! Puss!

jag&syster

strandgatan next

Hejsan hoppsan nu drar jag&malin till korsningen för att möta de andra :) Sen bär det av till strandgatan och fika! mysmys♥
Sen efter de, kl 6, så ska vi på gudtjänst! haha. Puss&kram♥

just nu, hihi sweet

God morgon på er!

Har varit hos malin typ hela dagen, har myst och dansat med henne ;) hehe!
Nu ska jag hoppa in i hennes dusch och duscha. För sen ska jag, malin, sara och tessan till stan och fika, på strandgatan :) myys. Sen direkt efter kl. 6 så ska vi på gudtjänst (konfan) Så nu väntar duschen sen fixa mig, puss!

hos mallan!

Har haft en finfin kväll hos malin med malin, jag, sara och emma (: Vi har kollat på film och nu har vi just kommit hem från jätten där vi köpte godis :D nu ska vi kolla på en till film (L)


hittade en bild på malins data, sakan sommaren! På bilden är jag&malin på picnik


mobilblogg- food med brudar

maten snart klar :)

goda biffen

Hej :)

Förut kom Emma&sara hit! Då drog vi ut och åkte rullskidor och inlines, haha!

Men nu är vi hemma hos mig och ska laga goda biffen nu =) hörs sen!

bjuder

Bowlingen igår!






haha syster täjpa naglarna när hon bowlade för de inte skulle gå av! ;)


Pappa lagom kaxig..

Pappa var ju bara värst igår asså, haha när bollen (haha bollen? klotet mena jag;)) åkte i rännan så skrek han "fan!" haha. Och när jag fick strike så började han svänga på höfterna och dansa bugii! HAHA. När han ville att klotet skulle åt ex. höger så ställde han sig på alla 4 och svängde på rumpan åt höger.. Japp, you know him..


Hur gick det för mig egentligen? Hmm


Jag trode faktisk att jag skulle vinna (vad annars lixom?) och att syster skulle komma sist. Jag ledde faktikst i början! Till och med över pappi. Men sen så började jag få ont i ryggen, haha detta är ingen ursäkt utan jag fick ont i ryggen! HAHAH. Och då kom pappa ikapp, sen mamma också. Pappa vann överlägstet med 100 poäng mera än mig, jag slutade näst sist. hihi




Valde att inte äta där, för jag&syrra ska laga mat sjävla. Blev riktigt gott med en fruktsallad till efterrätt. Fast den missade jag för jag drog till sara :D

Har på mig min nya mjukisdress från cubus. Visar sen..






gud är med alla! ;)

Hej!

Idag har jag varit på gudtjänst! Ja, ni läste rätt, jag har varit på gudstjänst ;)
Men måste ju gå på 12 st gudtjänster eftersom jag går i konfa, så nu har jag gjort min första! oo yees.

Idag var det det jag och emma ljusbärare! Det ända jag tänkte på när jag bar ljuset och "tappa inte, tappa inte" haha. Det hände lite andra pinsama saker men orkar inte skriva alla, men en gång så råkade jag&emma sjunga "heliiiiggeee" när alla andra var tysta..




skriver sen!

filmkväll hos sara (:





Hej =)

Har haft en underbar kväll hos sara! Emma, jag&sara har kollat på film och tjockat oss ;) Vi har flummat och tagit ganska konstiga kort, haha de slutade med att jag stog på huvudet, höhö. Men ha en fin kväll så hörs vi imorgon!♥

Bowlingen + bilder kommer upp imorgon!


mobilblogg

LAGAR MAT MED SYSTER :)

bowling med familjen

BOWLAR! :D

Buddys!

Drar och bowlar med familjen! :)

vänersborg

Hej bloggen!

Imorses åkte jag och mamma in till vänersborg och myste! Vi fikade på ett jättegott fik, köpte även med semlor hem*hihi*. Sen kollade vi i affärer, men de är inte mycke till shopping där borta. Påvägen hem åkte vi för att kolla om  min cykel va klar. Lämnade in den för att hela pakethållaren var sönder. Uppssi ;) Men då var den inte riktigt klar så jag och mamma åkte och handlade mat. Ikväll efter bowlingen så är det jag&syrran som står för käket! Känner på mig att de kommer bli perfekt ;). Hörs senare puss♥


rekord ;)

Jag&sara har gjort det igen, rekord, shopping i 8,5 timmar! ;)

Dagen började med att dra till överby kl. 12 med tessan, sara, emma och malin. Vi gick i affärer och fikade på ecspresso house! Sen åkte tessan, malin&emma hem vid 4 (?) men jag och sara stannade! För kl. 6 började ju tjejkävllen på överby. Man fick cider och godsaker, man kunde få en gratis sminkning sen kunde man tydligen få naglarna målade men jag måste ha missat det. Ola och Jan upptädde också!
Mamma kom och hämta oss vid halv 20 i 9. Då var det hem och kolla kenza och tyra show.
Har shoppat lite också, en julklapp, farsdagspresent, rosa mjukissätt och underkläder. Visar imorgon =)

Hörs imorgon! Käk väntar, Pusspuss♥


överby + fika idag igen! :D



Drar till överby med mina gullisar :) Hörs sen!

pusspuss



Hörs imorgon!♥

say hello too my new friend..

.. bubby!

Han såg så ensam ut på överby idag så han fick följa med hem! Han ska stå i pumpan på halloween. Okej halloween är typ över men nästa halloween blir det perfekt!





Han är ju så söt med :)




mysig dag med syrran!



Jag och min syster har haft den jättemysigt på överby idag! Vi har shoppat, fikat&skrattat :)
Åkte dit vi 12 och kom hem för en kvart sen, 5 timmar!
Shoppade inte så mycke till mig idag, men shoppade en hel del julklappar! Köpt en julklapp till mig själv, haha det gör jag varje jul! Kan ju inte säga vad det är. För nu ska jag gå och slå in den och skriva "till elin från tomten" sen när julen kommer så kanske jag har glömt att de är jag som har köpt den ;)

Magen kurrar igen, puss!

tredje november

Godmorgon! Nu har jag duschat och gjort mig klar i för dagen. Idag ska jag bara hänga med syrran. Vi ska åka till överby och shoppa och fika. Mys! :)
          
Igår så var jag med Emma, Tessan, Malin, Simon, Erik och Lucas. Men som kom också William och Nils! Mysmys =) Vi kollade på saw 5 (brr för den filmen) och sen en rallyfilm. Har har en hemmabio typ, hehe. Blev lite rädd ibland! Sen somnade jag, vaknade av att erik kytlade mig. Då skrek jag igen ;)

Magen kurrar. Kram!


träffa folk :)



Hellu!

Nu ska jag dra hem och fixa mig lite snabbt sen jag ska iväg till simon. Jag, malin & emma cyklar kvart över. Och tessan tar bussen från stan. Så ikväll ska jag va med malin, tessan , emma , simon , lucas och erik :) mys♥

Tror inte jag stannar så länge för jag känner att jag börjar få ont i huvudet..
Ha en fin kväll. Kram!

2 NOVEMBER

Drog till stan förut, träffade malin sen fikade vi på espresso house! Tog de gamla vanliga, hihi, de är så gott. När han ska slå in vad de kostar så hinner jag alltid före "41" haha då skrattar dem ;)

Nu har jag bara degat vid datan, kollat lite på tv5 play. Malin ringde just och fråga om jag kunde komma över, hon var själv hemma. Så jag sticker över till malin nu och ska busa med henne! Pusspuss♥



Bjuder på en gamla godning också, från stockholm!


till stan!

hej nu är jag hemma från sara. Där kollade vi på ice age 2! :D såå underbart kul! min humor!

Men nu ska jag ut i höstvädret och cykla ner till stan. I stan ska jag möta upp malin sen ska vi gå till ett mysigt fik och fika :) Sen kanske vi skulle möta upp emma&tessan också (L) kramm!

film dags hos sikström!

Hej =)

Sara ringde förut och skrattade! HAHA jag hade tydligen inte hängt med i svängarna igen.. Vi tränade visst 3 gånger i veckan istället för en! onsdagar och söndagar. HAHAHA :d:d ojdå, men man kan ju inte alltid ha koll på allt!

Hon fråga även om jag ville komma och kolla på film hos henne sådär på morgonkvisten, och de klart jag ville ;)
Vet inte riktigt vilken film ännu, men vi hittar något kul!

Tog med min lilla matlåda till sara idag. HAHA. spagetti&köttfärsås som jag själv har gjort. Gött var det iallafall. Sara ville vara med på bilden också. Så söööt♥



Nu ska vi gå upp och sätta på en film, kram!

svar på kommentar

Postat av:

hej :)
du skriver ju inte mera om fotbollen nu.
har du slutat eller har ni uppehåll ? :o<3


Ja du den är i full gång ;) varje måndag!

Men jag har lixom inte kommit iväg va. Jag har glömt av, de har åkt till göteborg med laget och kollat match, (man behövde inte följa med så jag valde att stanna hemma) och jag har haft prov så jag har varit tvungen att plugga! Vilka ursäkter, I know. Men ska ska gå nästa träning, på måndag! TAGGA
God morgon! Nu har jag vaknat och sitter och äter frukost. Jag har glömt att säga att syster är hemma i trollhättan! :) Hon ska vara det i en hel vecka till. Kul! På fredag ska vi bowla om de finns platser. tagga det med!

Ha det fint! Puss♥


mobilblogg

just nu myser jag med min underbara mamma. har gjort min första inbakade fläta på mammi! *stolt* va tycks? haha själv är jag supernöjd:d

julafton närmar sig - 1 november


en bild från igår när vi busa! :D

HEJ PÅ ER!
Har inte haft någon tillgång till data idag.

Vakna vid hlav 10 idag,  hoppa in i duschen sen börja fixa mig. Sen kom sara hit. Vi 12 sen åkte vi till tågstationen för att hämta malin&jossan. Sen bar det av till höstlovscupen :) Så kolla lite på den.

När den var slut kollade vi lite i affärer och jag köpte en milkshake. Göttgött.
När jag kom hem stog kusinen amanda från skara där! haha blev förvånad först men glad att hon hade vägarna förbi. hihi :*
skulle åkt till gården ikväll men stannar hemma med kusinen! Ha en fin kväll! Puss♥


RSS 2.0