26 november!

Hej!

Har kommit hem från skolan nu. Det är så mycket snö ute så det går upp till fönsterna! I skolan blev det att hoppa i snön på rasterna! Bild från skolan, jag längst ner som kollar upp, emma, sara & olivia (:



Hemkunskapen idag var det lite dammpii som förra gången HAHA. Denna gången så blev det matskig med raggmunkarna, fick diskmedel i mitt hår av tessan och tessan tappade ett gals i marken så det sprack i tusen bitar..

Efter skolan så gick jag med sara. Vi blundade och kom fel några gånger bara men hem kom vi :D
Nu ska jag går och baka en kaka med mamma, hehe. PUSS

Kommentarer
Postat av: olivia almqvist :D

hahaha, ffan va kul det va att hoppa i snön ;D

2010-11-26 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0