hemma från lextorp ;)

hejjhejj

efter skolan följde malin med mig hem , vi blev de typ damp. Malin gjorde chokladbollar som jag äter nu ! mums !
sen vid 6 drog vi till lextorp , kollade match. IFK - sköfta . IFK ägde skiten ;) en gjorde bissa! faan va snyggt de va asså (L) ! sköfta vann.

nu är jag hemma och ska snart käka .

lite bilder från göteborg :


de vaa 11 206 stycken som kollade på ifk gbg mot malmö! många typ..

hehe jag och olivia satt längst fram i bussen på vägen hem , jihoo ! haha.

läs och lär booyys ;)

45 saker en tjej vill ha men aldrig kommer våga be om dem ♥

1. Håll om henne runt midjan
2. Försök verkligen att prata med henne
3. Dela hemligheter med henne, men håll dem för dig själv
4. Erbjud henne din jacka om det är kyligt
5. Kyss henne långsamt

6. Krama henne mjukt
7. Håll om henne nära ditt bröst
8. Skratta med henne
9. Bjud ut henne någonstans
10. Umgås med hennes och dina vänner tillsammans

11. Ler hon vill hon att du ska le tillsammans med henne
12. Ta bilder med henne, en bild säger mer än tusen ord..
13. Låt henne sitta i ditt knä
14. När hon säger att hon älskar dig mer, förneka det. Hon vill höra att du älskar henne mest
15. När hennes vänner säger att de älskar henne mer. Förneka det, håll om henne hårt framför hennes vänner, det får henne att känna sig älskad
16. Lek med dina fingrar i hennes hår
17. Kyss henne då hon minst anar det
18. Krama henne bakifrån och håll om henne runt midjan
19. Berätta för henne hur vacker hon är
20. Berätta hur du känner för henne, hon vill höra det hur många gånger du än sagt det förr
21. Öppna dörren, följ henne fram till dörren/bilen. Hon känner sig trygg och du anses vara en gentleman dessutom
22. Berätta att hon är ditt allt – BARA om du verkligen menar det
23. Om du märker att något är fel, fråga. Förnekar hon det så håll bara om henne utan att säga ett ord. Hon förstår då att du alltid finns där, oavsett vad
24. Få henne att känna sig älskad
25. Kysser du henne framför andra tjejer, då inser hon att hon är den enda som betyder något i din närvaro
Tjejerna kanske förnekar det, men de älskar när du verkligen kittlar dem!
26. Det värsta som finns är om du ljuger för henne. Berätta sanningen, även fast den kan svida ibland
27. Behöver jag ens nämna att du INTE ska vara otrogen?
28. Ta henne till en plats hon verkligen gillar
29. Smsa eller ring henne på kvällen och berätta hur mycket du saknar henne
30. Se till att alltid finnas där för henne. Även om hon inte behöver det just då, så mår hon bättre av att veta att du finns för henne alla tider på dygnet
31. Håll henne tätt intill dig när det är kallt, då kan hon även hålla om dig
32. När du är ensam, håll henne nära och kyss henne
33. Kyss henne lätt på kinden eller i pannan (det kommer ge henne en vinkel av att du vill känna hennes läppar mot dina)
34. Även i filmer, lägg din arm om hennes axel och hon lägger automatiskt sitt huvud mot din axel. Luta upp hennes huvud och kyss henne
35. Lämna henne ALDRIG på skämt eller var arg på henne. Om hon är upprörd, trösta henne
36. När andra människor dissar henne, stå upp för henne
37. Titta henne djupt i ögonen och säg att du älskar henne
38. Lägg er och kolla på stjärnorna och låt henne vila sitt huvud på ditt bröst och låt henne lyssna på dina hjärtslag. Berätta för henne hur mycket hon betyder
39. Se till att det är du som tar första steget och tar henne i handen när ni är i stan. Hon vet då att du inte skäms för att visa att hon är din!
40. Försök hålla om henne så länge som möjligt när du kramar henne
Se till att hon VET att hon är älskad!
41. Ring eller smsa och berätta hon mycket hon betyder. Det kan vara när som helst på dygnet!
42. Trösta henne när hon gråter. Torka bort hennes tårar och håll henne tätt intill dig
43. Ta med henne på långa promenader på kvällarna
44. Påminn henne alltid hur mycket du älskar henne. Hon tröttnar aldrig på dina ord
45. Hon vill att du läst igenom hela denna listan och tagit åt dig det mesta. Tro mig

hemma

nu har jag kommit hem från göteborg !

orkar inte berätta så mycket men malmö vann med 2-0 :( skiiit ! menmen...
nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sova (Y)
imorgon har jag sovmorgon till 10 så jag kan langa bilder imorgon. Pusss.

nu sticker jag till gbg!



nu sticker jag till göteborg och ska kolla på IFK göteborg mot malmö FF ! hejja IFK gbg :D

Kommer hem vid halv 11 elle nått. Hugs&kisses!

bra låt

hejj!

nu är jag hemma hos malin =) vi har just käkat bacon och pasta :d mums ! bra malin!
ska snart dra hem och fixa inför göteborg! (L)



låt vi lysnade på påvägen hem från ullared :d
 

hörs hemma=)

snart till skolan

god morgon!♥

Idag mår jag bättre och ska gå till skolan. Idag har vi sovmorgon till 10 (som vanligt) så skönt äre! 

Efter skolan så ska jag göra tyska läxan sen ska jag fixa mig inför göteborg ! hela klassen (+ 6,8,9: orna, fotbollsklasserna) ska åka till Göteborg och kolla på IFK göteborg mot Malmö FF! Hejja IFK gbg! Jag kommer självklart vara stammkund på popcorna ;) thih :*

De är samling halv 5 på skolan imorgon. Så jag får inte fastna vid datan efter skolan. Får ju inte komma försent! Då åker ju bussarna och vi blir försenade till matchen. = inte bra! Så de kanske är lika bra att inte sätta på datan efter skolan ? aja får se hur de blir med det ;)

Nu ska jag fixa håret och sen cykla iväg till skolan.


Igår fixade jag "nya" nyklar. Eller jag bytte ut ringen runt och så satte jag på nya nyckelringar. Är nöjd, hihi :* Lipglosset ska också med till skolan!



hörs! (L) 


love när man är små sjuk..

+

popcorn+varm choklad!

saknar mitt gamla hår

 

såhär såg mitt hår ut okt 09. Jag skanar de lite.. ♥

stampe jag älskar dejj !

hejj =) ♥

tog in stampe lite förut. Kände mig lite ensam. Då klippte jag han naglar. Kände att de var ett tag sedan! kan bara säga att han gillade de inte! så som belöning så fylde jag han matsskål men grönsaker,



man idag vill ha inte ha ! de var väl bara för jag klippte hans naglar..!

jag (som är sjuk!) och söta stäämp för 5 min sen! =)




stampe för 5 min sedan. Såå sööt !

kolla in hur han ligger med tassarna , haha som en hund :D


SJUKLING !

hejj bloggen.

Idag är jag hemma från skolan. Jag har ont i halsen och ont i huvudet. Gick upp vid 7 med mamma kunde inte ens äta en makca så jag gick och la mig igen. Vaknade vid 10 sen dess har jag bara varit inne på datan, har kollar lite på hollywoodfruar också =)
men nu ska jag ta och städa upp lite på mitt rum. Sen blire ta mig kläder (haha går runt i morgonrock) sen chilla.

Jag just nu. Sjuk , inget smink och satt upp håret! haha.


fryser

har kommit hem från fct nu. hammarby vann med 2-0 tror jag.
Men nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och ta mej en lååång dusch förde var fett kalt där borta! köös♥

Angelicah - Falling Like A Domino


NU DRAR VI TILL FCT


haha jag&maliin just nu♥ hugs&kisses

rolig dag för vissa ! hehe

Hejjjj :d

efter skolan drog malin med mig hem.
vi skulle dra ut på altanen och chilla men där låg min syrra i bikini. Så jag låste altan dörren. Hon hörde inget . och sådrog vi ut genom andra dörren och sa: vi drar till malin nu. Hon bara okej!
men vi drog ju inte till malin, vi drog in istället. (och baka) sen så hörde vi att hon började banka på alla dörrar. HAHAH. och där inne satt jag och malin knäpp tyska (fast de viste ju inte hon, hon trodde ju att vi var hemma hos malin) vi reste oss upp och såg min syrra börja gå ner för gatan i bikini! HAHA. vi höll på att skratta ihjäl oss!
Sen  hände de mer att hon ringde och så men orkar inte skiriva :D
sen käkade panpizza och va inne på datan.
dani skrev: jag gör so läxan. Både jag och malin bara vaaa ??? han ba ja de har vi . Ja bara: kan inte du komma och lämna en kopia till oss ? (A) och de kunde han! snällt! så vi mötte uppp han på tfk. Vi bjöd på en chokladboll som malin hade bakat. efter de drog jag, malin och dani hem till gabi (gaybereal) vi försökte komma in men de gick dåligt! så de blev damp utanför med gabi . haha hans syrra blev lite sur på mig&malin för vi var lite högljudda! hon hade fönstrer uppe och bara: men shiiit! haha.
vi har fixat en fin present till gaybereal som vi ska ta med till fct! han blir nog jätte glad (Y)

nu är jag hemma och malin har gått hem för att fixa sig till fct som vi ska gå på sen. De ska jag också göra nu, pusss.

min syrra när hon gick ner för gatan så glatt! ;) hehe.


här satt vi och baka i ett hörn så hon inte kunde se oss i fönstret

köpte på ullared.

hejj bloggen!

Kom hem från ullared vid 5 typ. Sen vare mar hos malin. Vi grilla (Y) och kom hem vid 9. De har varit en mycke rolig dag idag !

de jag köpte:

formar och marshmallows till varm choklad!


deo och något man har på kroppen/kläderna så man lucktar gott! haha. 


ansiktmask och clearasil


lösögonfransar och smycken till naglarna


halsband

sist men inte minst..

bokpapper med barbapappa på ! :d haha!

Men nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blire städa lådor i badrummet.
Pussss(L)

ullared

God morgon!

Jag är nästa klar , har bara håret kvar. Sen ska jag mata stampe sen drar jag till malin. Sen hoppar vi in i bilden åker ca. 3 timmar sen är vi på ullared! :d haha.

Men vi hörs när jag kommer hem (L) pusss


ullared imorgon (Y)

hääääj!

förut drog jag till malin. Sen kl. 7 drog vi på match. Edsborg sköfta mot lödöse. Sköfta vann.
Träffade folk där , sen drog jag, emma , malin & tessan till jätten (Y) sen blev de runt i trollhättan. Kom hem halv 11 och nu har jag just duschat. Ska snart ta och äta food. Sen ska jag sova! har hur ont i ryggen som helst!

imorgon ska jag till ullared med malin , jussiie och christer :D haha. kvart i 9 ska jag vara hos malin ! ;S fyy va tidigt! men de ska bli kul. Deär första gången jag är där.

Men vi hörs någon gång imorgon ! pusss.
 jag ju aldrig varit där men de ser väl typ ut såhär. haha.

hemma

hejj bloggen.

Kom hem från älvhörgborg för ett tag sedan. de var mkt kul att se min gamla grupp! + många andra grupper.
jag och sara var där vid 12. då kollade vi på småttingrna! haha de är så söta. sen vid 2 så vare trupperna och de lite äldre. bland annat malin&olivia. När jag filmade yngre (de ena laget av yngre) så dog kameran! HAHAHA. men jag fick en video på yngre (RM laget) som kommer ut på bloggen ikväll.
Men här kommer 2 bilder.

här har vi en grupp som var hajar som hajar!



trupp.
nu ska jag skriva klar romarriket sen drar jag till malin. jag ska ta med popcorn , hehe.
Pussssss(L)

älvhögsborg

hejj bloggen.

nu har jag gjort mig klar och snart jag jag hem till sara och hämta upp henne sen drar vi till älvhögsborg !  =)
jag&sara kommer ha mkt kul där;) jag och sara gick ju i trupp yngre tillsammans så de ska bli kul och se på dem, hihi.
men vi hörs sen ,pusssssss.

bild från trupp yngre , här är de vintercupen , DM. jag ligger ner och har handen lite konstigt , hehe de är jag :D och sara ligger över mig längs upp (L)


men vi hörs sen. pussssssss.

godsaker gillar elin =D

hejhej .

nu har jag och malin varit ute och lekt. haha vi skulle igentligen åkt inlines på gatan men de blev att vi kom inte till gatan så vi åkte på altanen istället! haha.

haha här har vi smidiga malin dåå:


vi har just ätit daim tårta , choklad tårta , grädde och hallon =)

just nu sitter vi och kollar på rosa the movie och jag ska snart dra och poppa popcorn. hugs&kisses


LEKA

nu ska jag och malin dra ut och leka :D


HAHAHA , jag&olivia igår. Tänk hur denna bilden skulle sett ut om den inte skulle varit suddig ?! HAHA.

grilla

men tjenare !
blev ju grillat idag! mums ! malin var också här och åt =)
just nu sitter vi i datarummet och har varin data (som de brukar alltså . haha)

elin (L) grillning !


snart blire kolla vad som finns på v och popcorn! hugs&kisses


gårdagens shopping.

hej bloggen.

här kommer de jag köpte igår på överby =)

* leggins - gina (250 kr , köpte dem för 100 kr. rea)
*trosor - h&m (80 kr köpte dem för 40 kr. rea) 



bellatyra show

ska sjunka ner bland mina kuddar och kolla repris av bellatyra show nu.

men kolla in de här shortsen. jag gillar dem ! :D
   
de är från toshop.



stampe (stäämp)

nästan hela förmiddagen har jag varit ute med stampe och så har jag även legat och solat. Jag skulle spelat match nu men mamma ringde förut idag och sa att jag inte mådde så bra och att jag har ont i ryggen. vilket jag har.
tog måånga bilder på stampe idag men kommer inte lägga ut alla här





haha min söööta stäämp (som jag kallar han ibland, har faktiskt många smeknamn på honom om jag tänkter efter) skuttar på !

 hehe jag&stampe förut idag. har inte fixat mig någonting idag. har inget smink på bilden!

ikväll ska vi grilla♥ puss.



altanen

god morgon. piper i mina öron ! kroppen är helt slut , ont i ryggen..
aja , men kul vare igår iallfall! 300 pers kom.


bild tagen med mobilen..

nu sitter jag ute på altanen och stampe springer runt. jag sitter och äter en glass i de fina vädret! (h)

men vi hörs sen. pusss.


partyy !

hej bloggen. !

efter skolan drog jag och sara till överby. kom hem med lite kläder men visar de sen.
När jag kom hem så drog jag direkt till TFK för att hjälpa olivia med hennes syrras barnkalas :D de gick väl (Y)

nu är jag hemma och har just fixat mig klart. Jag ska på paaaaaarty ;)

Vi hörs sedan ! pusssssssssssss. Ha en bra kväll!


jag&olivia just nu♥ haha.

hörs någon gång imorgon !

kort

hejj.

Har nu kommit hem från skolan (elle de va ett tag sedan) nu drar jag iallafall till överby med sara sen till stan för att köpa ett par leggings. (L)
Pusss.

glass gillar elin!

precis när jag skulle dra till träningen då kom glassbilen ! :D:d så de blev snabbt att dra ut och köpa glass! köpte cocokrips (tror ja de heter ?) och sandwitch! =) mums !
 
haha glassbilen körde förbi mitt fönster ;)

men nu ska jag hoppa in i duschen. Pusssss.

träning

tror inte de kommer någon glassbil ? halv 7 ska jag träna så jag ska nog börja göra ordning mig nu. pusss.

glassbilen ?

hejhej♥

I skolan hände de inget speciellt tror ja ? efter skolan drog vi och kollade match. 8 mötte 9: orna fast gabi, pontus och erik var med. Så då kollade vi på dem , fast jag kollade inte så mkt . haha.  efter matchen så blev de att prata med folk sen kom de några till =)♥ Kom hem vid halv 4 och så gjorde jag lite tyska. Skulle igentligen åkt till överby med sara idag men jag hinner inte :( jag har träning halv 7 idag. så vi ska göra imorgon istället!

Nu sitter jag och väntar på glassbilen ! :d HAHA hörde den förut så man kan ju altid hoppas att den kommer!

 


snart till skolan =)

hejj bloggen. !

Gick upp kl. 8 och sen dess har jag bara fixat mig.
Just nu har jag tagit in stampe. Ha springer runt i huset! ahah (L) för tillfället vet jag inte var han är så de blir väl att börja leta sen ;)

om 20 min ska ja vara hos malin. Då ska vi cykla till skolan som börjar kl. 10. sen slutar jag 2.

Men nu ska jag dra och fixa mitt hår. Pusss och ha en bra dag !

teori - fotboll

hejj bloggen.

Har typ gjort romarriket ett tag nu. de ska vara inne på fredag och jag har en del kvar!
Kvart i ska jag dra på teori med fotbollen. Så jag får lägga på ett kol nu. Ska börjar fixa mig nu.


haha jag & tessan på vadhuset igår ! :D

Pusss.

inter - barca

idag var jag och träna. de va typ flumm. haha. när vi åkte hem så köpte emmas pappa kexchoklad till oss, hihi tack!
sen blev de mat. och nu sitter jag och kollar på inter - barca och äter paj som mamma har bakat!♥

efter matchen blir de att ta bort sminket sen tyska läxan.
pussssssss.


bild från typ förra veckan =) söt va ?

badat idag.

hejj bloggen

idag har vi badat med klassen. de va faktiskt roligare än vad jag trodde! de var 4 stationer som man skulle göra. typ sima så långt man kunde på 18 min, dyka sen simma så långt man kunde under vattnet, livrädda en person med boj. Och den sista stationen.. man skulle livrädda en docka som vägde 70 kg!! :O tror ni jag klarade de eller ? haha nej de gjorde jag inte! haha de vägde ju faan ton! min docka sjönk hela tiden ! hmm..
och så sträckte jag mig i benet:(  (fråga inte hur jag lyckades med det!) får se hur de går på fotbollen idag.


någon dag efter skolan då vi drog till edsborg =)

halv 7 drar jag och hämtar emma så sticker vi och tränar fotboll. puss.

armband

tänkte bara visa lite snabbt ett armband jag fick av min syrra när jag fylde år. tyckte de va gulligt. jag har på mig de nu.
tro - hopp - kärlek
 

utveckligs samtal snart

häääj♥

nu har jag suttit vid datan i en timma och tänkte lägga från mig den nu. (får se hur de går)

nu blire iallafall fika sen leta efter min mobil som för tillfället är borta!

såhär ser jag ut idag:
*kofta - h&m
*prickig tröjja - jc (ny!)
*jeans - gina
*svart linne - h&m




om 45 min är de utveckligs samtal ;s
pusssss på er ! (L)

 

 


ute på altanen

hejsan!♥

just nu har jag kommit hem från skolan, guuuud så skönt!

just nu sitter jag ute på altanen och solar. solen har ju gått i moln! de är så härligt att bara lysna på bin ! hehe. jag längtar värkligen till sommaren !

jag äter också food, elin är hemma själv och är lat så de blev:
 Panpizza!

stampe är också ute och springer , några bilder på han med (L)

ikväll ska jag på utvecklings samtal :S fyy ! hehe.


tack för helgen brudar!♥

mamma: elin,varför ligger malins (syrran) lampskärm ute i rabbaten ?
elin: ähh...

mamma: elin , varför är de jord i köksfönstret?
elin: ähh...

ahh men brudar.. vi hade fett kul! tack för helgen brudar!♥

 

nu ska jag dra och duscha, sen blire sova (elle försöka) jag somnade ju halv 5 idag ;)

stampe&maja förut.


wipeout

hejjj !

maja har äntligen gått. hehe. är helt slut!

just nu sitter jag och kollar på wipeout. så bra! haha.

haha maja&stampe springer för full hals!


haha så söt bild. maja vill att stampe ska gå åt andra hållet! :D men de vill ju inte han..


gungar^^


stampe dumpa på stättbergen!


ut

nu har vi just vi fikat ! de var mums mums !


nu ska vi dra ut i trädgården ,


pusssssssss (L)


maja här

hejj bloggen !

idag har jag varit med brudarna .
hahah vi vaknade vid 10 , de fika vi sen frukost. sen damp sen dunkgömme! :d ahaha
bilder från dunkgömman :

olivia syns inte...


tessan syns inte heller..


och inte malin heller ...


de gick hem vid 3 för kl.4 skulle kusinerna (maja o dom) och farmor komma .
såå de blev att lägga på ett kol!
jag hann nästan! haha.

just nu är jag med maja , vi har just ätit mat.

söta maja =)


damp

nu ska jag dra och borsta tänderna och såå .
sen blire skämt och dammp !


pusss&goo natt bloggen!

just nu:

haha just nu , kl 3 på natten, blev malin&tessan hungriga! hahah. så nu håller de på att värma maten som vi åt förut. Som jag&olivia gjorde ;)

jag känner mig också lite hungrig.. ska gå ut i köket och hitta något gott nu!

kort inlägg - busar

just nu håller vi på att busringa folk :D men alla ät tråkigt och vill inte svara :(

bild från förut




bäddar

hajjsan♥

just nu håller vi på att bädda upp♥

här kommer lite bilder som jag har tagit under kvällen =)
innan maten 
 

vid matbordet förut


HAHAH, olivia under ikvällen ;)






tjejen som gillar snygga killar remix fjortis


bilder från kvällen

nu har vi just kollat klart på en skräkfilm , "the children" :s läääskigg! fast dåligt slut!



bilder från ikväll:

de här bilderna är från när de kom hit . sorry för mig där men... ;)






 

och sen så vet jag inte vad som hände ?
hahah de försökte vi igång en eld i garaget ! hahahaha, jag visste ju såklart inget. sen kom olivia & tessan in och lucktade rök, dåå började jag undra ? ;) haha.













hahahahahahaah jag&sara blev lite ledsna för vi inte fick vara med på bilderna över ! hahah!

(alla bilder från: www.tesszan.blogg.se)

JAG&OLIVIA ÄR KOCKAR IKVÄLL!


(www.finaste.webblogg.se)

SÖTA VI ÄR VA!?

mera bilder kommer ikväll /natt eller imorgon! (L)

DAGENS PARTY OUTFIT

hejj bloggen .



dagens party outfit !

♥linne - rut m.fl (nytt)
♥ leggins - gina
♥svartlinne - h&m

NU SKA HÄR PARTAS!


mums med fika :D

hej bloggen.

Nu har jag just fikat :D mums.

jag ska nu dushca ,sedan sminka mig och så.. 
sen ska jag städa mitt rum och lite annat.
sen drar och ner till jätten och handla mat och godis till ikväll.
sen ska jag&malin dra till stan och hyra film .

hörs någon gång sen ♥ pusss.
 jag&malin igår =))

 


vad händer idag ?

nu är de inte min födelsedag längre , men nu är de min första riktiga dag som 14 åring ;) *hihi*
malin har gått hem :(

byta sängkläder (haha :d)

städa stampes bur

köpa saker till ikväll.

hyra filmer med malin

sen kommer brudarna till mig, ska äta mat och så =)

nu ska jag börja göra ordning mig för natten.
Pusss&god natt!


10 min kvar på min födelsedag!

just nu sitter malin och kollar skämt. haha. jag äter popcorn. och såå lysnar vi på musik.
den bästa!:


den är ca. 10 min kvar på min födelsedag! bara att vänta till nästa år.. ;)
tack alla för min dag!(L)

video - jag&malin ute och åker

HAHAHAHA, här kommer en video (gjorde många!) från i onsdags när jag åkte rullskidor och malin inlines:

hihi så söta är vi juu!
"idaida där är du ju ;)"

favorit i repris ;)

 

update: snart lägger jag ut en video på när jag&malin åkte inlines&rullskidor :D


malin (a`

hejj !

malin har gett mig presenter , naww (L)
hon hade inget papper hemma så hon tog tidninar. haha!




jag fick:

naaaw så gulligt av malin min älskling♥


de var en väldrig kul historia bakom denna väskan.

kommer ni ihåg när jag skrev ett inlägg om att jag hade varit på överby och kollade på domma väskorna. haha , jag gillade båda väskorna med bestämde mig för den hörga eftersom den hade nitar.

idag så köpte farmor den hörga till mig.
sen när malin stog i affären och skulle också köpa den högra till mig men så var den ju slut! haha , då hade farmor köpt den. då köpte on den andra (den till vänster) så nu har jag båda väskorna :D hihi♥

tack så mycket malin! jag älskar dej!

mat

hejjhejj bloggen.

För en timma sedan kom malin till mig♥

då åt vi good mat, hihi :*




nu ska jag gå och ta kort på de jag fick av malin , pusss kommer snart ett inlägg till dåå ;)


stampe fyller ju 6 år idag!♥

vi får ju inte glömma att min älsklings stampe också fyller år idag, 6 år!

grattis !

(hon till vänster i bild är min famor :D:D:D haha jag har just fått en jätte snygg väska av henne och ett presentkort på gina. tack farmor!)

dagens outfit

dagens födelsdags outfit





kofta - hm (ny)
rosa linne - h&m
shorts - Zara (nya)
leggings - gina (nya)
converse - någonstans i sverige? (nya)

2 bilder från idag




(från www.tesszan.blogg.se)

hahaha, först bilden: så såg mitt skop ut idag,haha :D
ja , andra bilden är ju hur jag såg ju efter skolan , ahah!

14 åring

hejj bloggen!

idag är de min dag! jag har födelsdag idag , 14 år!

(dagens outfit kommer senare)

idag har de varit en så bra dag!

den började med att jag cyklade till skolan med malin. sen stog de andra där och sa grattis(L)
2:a lektionen så sjönt hela klassen. så vackert ;)

efter skolan blev jag inknuffad till toan där jag var tvungen att sätta på mig en klänning olivia har sytt. och en bindel för ögonen så jag inte såg något. när jag var klar så skulle jag sätta mig på min boddycar! hahaha. olivia&malin hade dragit hem på rasten och hämtat den.

sen körde de runt mig runt hela skolan. sen drog de till jätten med mig (fast de viste ju inte jag)

så gick jag runt på jätten och fråga folk var jag va och alla bara skrattade! hahaahh , P-I-N-S-A-M-T!

sen fick jag äntligen se var jag var, haha. då fick jag en munk av malin(L)

tack malin som har gjort denna videon till mig, HAHAha,gillar inte alla bilder med jag bjuder på själv :D


brudar , jag älskar er!

sista inlägget som 13:åring

nu ska jag städa mitt rum . de ser ut som K-A-T-A-S-T-R-O-F-!

imorgon fyller ju lilla jag 14 år och stampe 6år♥ grattis till oss ;)

detta blir de sista inlägget som 13:åring. haha.

Pusssssssssssss.

bild tagen igår.


-

hejj♥

för ett tags sedan kom jag hem från träningen. sen hoppa jag in i duschen sen käk.

nu sitter jag och nördar denna låten:


HAHAHAHAHHAAHAHAAH!!

fotboll

nu sticker jag och tränar . pussssss.

hahahahaha bild som malin gjorde på oss ;)

   


HAHAHAAAHA


hemma hos malin =)

hejj bloggen .

idag i skolan så hände inte så mkt.

nu är jag iallafall hemma hos malin =) bloggar från jossans data för hon är och gör chokladbollar ! :D mums säger ja bara!♥

sen vet jag inte riktigt vad som händer ? måste iallafall städa mitt rum och städa stampes bur. han&jag fyller ju år imorgon! grattis !

malin&jussiie =)♥ hitta den på jossans data, hihi.


nu ska jag dra och kolla hur de går för jossan. haha. pussss på er.

-

nu ska jag dra och plåstar om mitt finger .

sen drarjag till skolan , pusssss(L)


börjar 10 !

god morgon !♥

nu är jag i mitt rum och sminkar mig och lysar på musik =)

jag kan nästa inte skiva för först klämde jag ju fingret på den högra handen. sen igår så var ju jag och malin ute och åkte inlines och rullskidor. jag ramlade med rullskidorna så jag tror jag har fått en stukning i min tumme på andra handen! jag kan typ inte röra den! :s typiskt mig..

här har vi malin igår ;)
 
alltid lika söt =)

men vi hörs när jag kommer hem! pusss ha en bra dag♥


mitt finger

hejj bloggen =)♥

Min dag:

i skolan första lektionen så skulle vi ha fotboll och möta 97:orna.
jag&malin skulle låsa ute olivia så klämde jag mitt finger i dörren :( gör jätte ont ! halva nageln är blå och de är typ som ett jack in på sidan av fingret! fyyy. Jag typ svimma.

men spelade matchen iallafall , vi vann med 5-4. bra tjejer!♥
såhär såg de ut efter jag hade varit hos skolsköterskan:

hahaha helt cp!

efter skolan förljde malin med mig hem . hahah , vi lurade min mamma att jag hade brytit fungret och att vi var tvungna att dra till näl och hon flög upp ur solstolen direkt. haha. men sen sa hon : jag ska bara ringa näl.
Vi bahh näää!
sen sa vi att jag inte hade brytit fingret med fastnat i dörren och att de vi ville va att hon skulle köra oss te jätten. Vi hade tänkte säga de i bilden men hon skulle ju ringa och såå men hon ville köra oss till jätten! :d

vi köpte:

pan pizza.

till efter rätt:
 
munkar och glass med chokladsås !

sen drog vi ut och åkte! malin inlines och jag rullskidor med stavar som han har när de är snö ute ! hahaha. vi spelade in massa videos men de kommer inte upp på bloggen idag. de får malin fixa ;)

men god natt bloggen.!

Imorgon har jag sovmorgon till 10 igen , gött.
Om jag blir tidig (som jag säkert inte kommer att bli) såå kanske jag bloggar.Pussss.


min data funkar igen !

hejhej <3

nu har jag kommit hem från träningen. elle de var ett tags sedan, hehe. Och nu sitter jag och äter.
min data funkar igen! (har ju haft pappas) fick ringa hem till sara ;) hihi. sen hittade jag knappen på sidan som sara mamma nämde . haha. men nu funkar den iallafall! (Y)

ikväll ska jag vara smart och ta fram kläder tills imorgon redan idag. så jag någon gång kan vara i tid till malin på morgonen. hehe.

Hörs imorgon. pussssssssssssss.

hämd , fast blev ingen

hejhejj bloggen.

idag har de varit en bra och rolig dag ! ♥

haha så skrev jag den 23 mars. Och idag , idag har jag och malin + några gett hämd!
fast de gick inte så bra

vi duschade inte , vi hissade upp olivia på typ en järn stång utanför killarnas dusch . så hade olivia en hink med asa kallt vatten som hon skulle hälla på chrille. jag vill inte upp , hehe. Men de var 2 st killar som såg så de skvalrade till chrille som vi skulle ge hämd på. Så de blev inget , :( men vi ska allt spida en ny plan! hämd ska han ha ! ;)

halv 7 idag ska jag träna. Puss och ha en bra kväll.♥



aschberg

just nu sitter jag och kollar på aschberg på tv8. Foki&katrin är med =)

min dag med sara♥

hejj bloggen♥

i skolan så kom alica på och hälsade på oss. Hon är från afrika , olivia kände henne. Hon var jätte snäll&söt♥

 

efter skolan så följde sara med mig hem =) jag gjorde mat medans sara hoppade studdsmatta och kollade på när grannen spelade golf! hahahaha.

haha , klippte bort mig.

  
andra bilder som jag tog när vi åt mat.

sen spelade vi tennis och försökte styla när folk gick förbi med de gick dåligt , haha.

Sen.. sen var de inlines tajm!


jag knyter saras sko.


hihi hejja sara!


hehe hejja mig ocjså! sorry att jag äär blek ;)

nu ska jag dra och äta , pussss!


HEMMA FRÅN EDSBORG

hejhej .

Nu har jag kommit hem från en rolig kväll på edsborg =))

först var de match , 0-0 tror jag ?
sen så spelade vi match mot några små skitar , hahah en va helt cp han fälde mig , slog knytnäven i tessans och olivias face , stog tessan i hennes anikte så hennes nya glasögon gick sönder , han spottade på oss! så tessan&olivia gick hem till han och pratade med hans pappa!

sen vare match igen, albin & anton var me oss ;) hihi.

nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag äta =) pusss.


match och nu fct

idag har jag spelat match mot sköfta , vi vann med 10-0 ;)

men nu ska jag fixa mig sedan drar jag till FCT♥ ska träffa chrille och dom =) pussss.

hos malin =)

nu är jag hemma hos malin =)
just nu gör hon ordning sig till gården och ja inne på datan , som vanligt asså. hihi.

gamal bild på mig&malin♥

hem till malin =)

nu drar jag hem till malin för att träffa henne och kolla vad hon har köpt i göteborg ;)♥

camen suger ;)



puss♥


bakat !


hallon/blå bärs paj !

2 väskor

nu är jag hemma från överby. Köpte inget speciellt, köpte typ kofta till syrran och potatis som vi ska sätta i landet! hahah.

men hittade 2 väskor som jag blev lite kär i. ska nog önska mig dem när jag fyller år. 6 dagar kvar! :) hihi.


men nu ska jag äta , ses♥

överby

nu har jag gjort i ordning mig och ska nu dra till överby♥

pussssssssss.

såhär ser jag ut idag.
*rosa kofta - hm
*vitt linne - lager 157
*jeans - gina
*klocka - ur&penn

 


kortkort inlägg

har just kommit ut ur duschen (Y) och ska nu fika. sen blire överby och kolla jeans med mamma (:
Pussss.

malin gått hem :((((

hejjhejj♥

nu har malin just gått hem :( *snyft*

jag ska ta och städa upp efter oss och sen blire food.

hahahahha sorry för bilden men de var väl typ så kvällen såg ut ! :d:d  jag bjuder på mig själv !!



Bloggar mera imorgon♥ puss och god natt bloggen!

amc - falsk kärlek


HAHAHAHA

jag och malin dampar just nu till denna låten!! hahahahaha :d:D:D

myser med malin :)

heello!♥ =)

nu sitter jag&maliin i soffan och kollar olika hemsidor med kläder ;) hihi vi har hittat mkt fint och fult! hahaha.
snart ska vi gå och göra glass (Y)
sen har malin tänkt att vi ska göra ett video inlägg ? haha får allt se hur de blir med de ;)
hehe så sötaa !

pussssssss.


dagens efterrätt



och sen ska vi göra glass också ;)

efterrätt

nu ska jag gå ut i köket och göra efterrätt !

Pusssssssss (L)

TALANG

hello!♥'

nu har jag och malin just ätit. Maten var ju somsagt lagad av mig! :d hihi.

så bra jag är ;) hihi.

Nu sitter jag&malin med varsinna datorer och kollar på talang.

hahah vi är såå serigösa ! pusss påT !♥♥





lagar mat till ikväll ;)



SNART KOMMER MALIIN !


hemma och jätten nästa !

hejj .

Nu har jag kommit hem från överby. Köpte inget... lalala. Okej , vi köpte saker till min födelsedag.
Jag fyller år om en vecka nu!
sedan köpte vi lite andra saker som kaninmat och så.. ;)

Men nu ska jag dra till jätten och handla mat till ikväll. Då kommer min älskling hit. Malin fick ju en present att hon skulle få äta god mat lagad av mig när hon fylde år! Hon fylde 8 october förra året :S ojj då... men tiden har gått fort juu , kan skylla på det! haha.

men vi hörs senare ! pusss♥

överby nu!

hello!♥

har just ätit mat i den varma och sköna solen på altanen! gött!

Men nu ska jag&mamma dra till överby,

hörs♥


-

hejjsan!♥

Har suttit vid datan ett tag nu. jag tänkte börja göra ordning mig nu .
vid halv två ska jag & mamma dra till överby. Ska köpa skydd till studdmattan , skor m.m

när jag kommer hem så blire malin!♥

Hörs!


elin♥choklad

hejj♥

5 i nio kom jag hem från bion och sprang och satte på datan för att kolla på bella&tyra show! jag hann , ;)
på showen så snackades om choklad (de gästade en choklad farbrik) haha  och de låg en marabou framför mig så jag kunde inte låta bli! så nu sitter jag här och äter choklad.

Bion var bra , fick ju även  se filmen malin, tessan, jossan (anna filmade) hade gjort! de va de roligaste ju! alla andra (3st) körde ju serri. malin och dom körde mest flumm. haha :D

nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , kanske ska ta en dusch ? aja , puss <3 




stan - bio

nu ska jag dra ner till stan och möta upp malin som har blivit fotad på M15. sedan går vi till bion. filmen malin, tessan, jossan spela in (anna filma) kommer visas som förfilm till den riktiga bion "prinsessan" najs!

Vi hos senare. Pussss =)

-

hejjhejj♥



dagens outfit:

skarfs - H&M
skinjacka - vila
linne - gina och h&M
jeans - gina
converse

nu ska jag börja göra ordning mig för bion. pusss♥


badrum

hejjjj♥

Kom hem vid ett och har just ätit mat.

Idag köpte jag och mamma ett bad rum xD hha , elle man kan typ säga att vi har köpt det. Kanske ska ända lite saker och såå men.
Och nu har vi hemma en gubbe här som kollar badrummen. han ska göra badrummen sen.

Idag klockan 6 ska jag gå på bio! Prinsessa.
PRINSESSA - BIOFILM

men vi hörs lite senare.

hmm.. ?


(jag just nu)

Just nu håller jag på att springa runt i huset och leta skarf och passande skor till jackorna. Jag vet fortfarnade inte om jag ska lämna tillbaka någon av jackorna och köpa en annan ? haha. aja , ska fundera mera på de imorgon. Nu ska jag iallafall dra och duscha.♥ pusssss på er.


Imrgon kl. halv 10 (!!) så ska jag och mamma dra iväg till vänerborg. Vi ska kolla badrum ;) haha.

Men vi hörs mera imorgon. God natt bloggen!

baka

nu ska elin inte sitta mera vid datan för ett tag, för nu ska elin baka!

Tror de blir chokladbollar ;) hihi :*

Saknar olivia&sara som är utomland just nu!!


våren är på väg!

hejjj.

De är riktigt skönt ute idag! Man känner värkligen att sommaren är på väg! Fåglarna som kvittrar , varm ute och andra saker som händer varje år.. stampe börjar gräva i rabatten och när jag springer över gräsmattan så springer han efter! de är såå gulligt!♥

här börjar han gräva , sedan lägger han sig alltid i hålet efter ;)
 

VÅREN ÄR PÅ G!


ha det bra♥

ute på altanen

hejjsan♥

Just nu sitter jag ute på altanen. Sköönt ute idag.

Tog 2 söta bilder på stampe just nu..♥

Stampe sitter i sin bur =)


han hoppar ut ur buren =)


ha det bra ! ♥

Pussssss !


promenad ?

hejjhejj ,♥

Nu ska jag äta .
sen funderar jag på att ta en promenad ? jag vill ju inte vara inne hela dagen..

 
jag just nu.. jag på mig skinjackan. visa den mera tydligt någon annan dag :)

HAHAHA - OOO YEEES ;)

hejj♥

 Just nu går jag runt i shorts och bikini och dammsuger! HAHAHA, och samtidigt lysnar jag på denna:

 

hahahaha!!

nu ska jag fortsätta , puss på er ;) hahahahah!


just nu:



kollar svenska hollywoodfruar och äter popcorn, mums !♥

svenska hollywoodfruar + frukost

hejjsan!♥

just nu sitter jag i morgonrock och ansiktmasken på..

Ska ta och göra ordning frukost sedan ska jag kolla på svenska hollywood fruar!




hörs sedan.


kulkul inlägg :D haha.

hello♥

Nu har jag kommit hem från maliin. 
Imorgon är jag själv hela dagen...

nää nu ska jag gå ut till stampe sedan blire kolla bloggar och såå.
Jag just nu =)


God natt bloggen, hörs imorgon♥


damp med brudar nu !

hejj bloggen !


Ung utan pung va såå fett kul asså! bilder kommer ikv..

Just nu är jag hemma hos malin och dansar , elle inte jag och emma. Tessan, malin, jussiie och anna dansar ♥ de övar till filmen de ska spela in imorgon. Sen ska den visas som förfilm till bion "prinssesa" som vi ska se på torsdag. kulkul :d

tessan, anna , malin och jussiie dansar =)♥


jag&emma just nu <3


Jussiie&emma <3


theater tajm

hejj♥

Nu är jag nästa klar , har bara håret kvar.

Sedan blir de ju theater ;) ung utan pung! hahaha.


hörs efter theatern ;)♥

 


fick av släkten (presenter i förskott)

jag fyller ju faktiskt år om 10 dagar!




 





 

♥2 ST TRÖJJOR - H&M

♥PRESENTKORT - GINA 100KR

♥2 ST NAGELLACK - KICKS
♥KORT + 200 KR
♥LIPGLOSS - H&M

jag fick en ring också men den var förstor så hon ska byta den så jag får den nästa gång vi ses.

Skinjackan kommer upp på bloggen ikväll elle imorgon.


fiixa mig nu

hejj.

Har suttit vid datan hela morgonen.

Ska ta och börja fixa mig nu. Sedan blir ju theater. Puss <3

food

hejjhej♥

Idag vaknade jag vid 11. Gick upp och där på bordet stog det en kladdkaka :d mkt bra morgon enligt mig ! tog en macka sedan blev de fika :d mums!

Nu har jag precis duschat och ska snart börja med maten. Själv hemma är jag nu.

malin och chrille igår♥

dagens planer:

*ska snart äta sedan göra ordning mig

*theater - "ung utan pung" :d haha

*kanske ut och springa?

Puss på er !

sköfta

hejj bloggen. !

min kväll har jag tillbringat i skoftebyn ;) med chrille, cesse,malin, tessan, emma, julle och ärtan♥ mysssss =)

Jaag ska snart gå och ta mig en macka.

Ha en bra kväll, pusssss <3


mobilblogg

HEJJHEJJ . JUST NU ÄR JAG HOS FARMOR. KOM HIT VID KVART I 3. DÅ ÅT VI MAT. OCH NU HAR JAG JUST FÅTT ETT PÅSK ÄGG! HAHA TACK FARMOR ;)  BILD PÅ GODISET DÄR UPPE. TOG BILDEN MED MIN MOBIL SEN TOG JAG KORT MED DENNA. HA DET BRA  PUSSSS (L) 

myser med bby <33

hejhejj ♥

Jag och malin somnade vid 2 igår (L) iallafall jag ! *ta åt dej malin! ;)*

Nu ligger vi i soffan och myser (L) vi ska snart börja göra ordning oss. Sen ska vi kanske dra till stan och ikväll kanske blir chrille och dom =)

pusssssssss.



movie

hejjhejj♥

Nu kollar jag&malin film och äter popcorn=) en väldigt läskig ! ;sss


vi ska snart stänga av! malin ska berätta slutet för mig :d:d

hahaha , vi ska sätta på "trubbel i paradiset"


ha en bra kväll!♥ pussss.

 


vofflor

hej!♥

skönt att blogga på en vanlig dator..

Har just kommit hem från matchen. Jag fick dubbar i knät så jag kunde inte vara med så mkt. Men vi mötte iallafall de äldre (95: or) tfk. och de blev 2-1till dem.

När jag kom hem så stog de nygräddade våfflor på bordet mums!



Snart så ska jag dra till malin♥ där blire flum och film. ja ska sova där i natt!
 
Igår när jag uppnade presenterna! bilderna på de jag fick kommer upp imorgon och de gör även skinjackan som jag fick innan jag drog till mormor. Jag lovar att de kommer upp då !
Hörs! =)

 

 


mobilblogg

HEJ IGEN! NU ÄR JAG PÅ VÄG HEM. SITTER I BILEN NU. NÄR JAG KOMMER HEM SÅ SKA JAG PACKA. FÖR SEN HAR JAG FOTBOLLSMATCH. PUSSSS(L)

mobilblogg

 HEJJHEJJ BLOGGEN!HNU ÄR JAG UTE OCH CHILLAR I SOLEN. JAG HAR JUST SETT ÅRETS FÖRSTA FJÄRIL! HIHI. FÖRUT GICK JAG EN PROMENAD =)<3 MKT SKÖÖNT. JAG FICK MED MIG MAMMA OCH PAPPA. HAHAHA. GICK NER TILL LÅNGKÄRR (BADSTÄLLE) OCH TOG NÅGRA BILDER. SEN HEM IGEN. BILDEN DÄR UPPE TOG JAG FÖRUT. JAG TOG BILDEN MED MIN MOBIL SEN TOG JAG EN TILL BILD MED DENNA MOBILEN (PAPPAS) HA DET BRA.. PUSSSSS 

mobilblogg

hejj igen! för ca en timma sedan så kom jag amanda syrran och hennes boyfriend in från en promenad. vi gick ner (elle jag gick inte sp mycket . ja satt mest på kristoffers axlar ;) ) haha. nu är jag i mitt rum och försöker få igån en tv som står här. jag lyckas inte så jätte bra! de är mest myrornas krig ;) 

mobilblogg

  HEJJHEJJ! VET FORTFARANDE INTE HUR MAN FÅR BORT DE STORA BOKSTÄVERNA;) HAHA. NU SITTER IALLAFALL JAG OCH ÄTER PARADIS OCH KOLLAR UT ÖVER VATTNET. MKT TREVLIGT. HAHAHAHA. JAG VET INTE OM DE TÄNDER BRASAN I ÅR? HOPPAS!  JAG LÄNGTAR JÄTTE MYCKET EFTER MINA BRUDAR! (LL) HADE HÄLST VELAT VA MED DEM IKV! *SNYFT* <33


mobilblogg

 HEJHEJ BLOGGEN!  SORRY ATT DET Ä STORA BOKSSTÄVER MEN VET INTE HUR MAN FÅR BORT DEM! HAHAHA :D NU HAR JA JUST ÄTIT DET VAR JÄTTE GOTT! JUST NU SITTER JAG I SOFFAN OCH KOLLAR PÅ AMANDA (KUSINEN) NÄR HON LAGAR ETT HALSBAND SOM HAR GÅTT SÖNDER.  VI SKA SNART GÄ UT I SOLEN OCH SEDAN SKA VI DRA NER TILL VATTNET. (DE RÄKER ATT MAN GÅR ÖVER GATAN SÅ ÄR MAN VID VATTNET . HÄRLIGT!) MEN HA DET BRA! PUSSSSS (L)

mobilblogg

hej.  nu är jag hos morHmor.. internet funkar inte ! som ni kanske har märkt ;) så jag kör på en mobilblogg ! vi kom fram till mormor vid 11. då fikade vi tårta mums. fast gillade inte denna tårtan. hahaha. sedan fick jag presenter! jag fyller ju om 13 dagar! längtar! sedan kolla jag&amanda på filmm haha den va jätte kul!                                                                                                                                      nu sitter vi ute i solen och tare lungt. vi (elle inte jag haha) ska snart gå in och göra mat! mums! känner mig hungrig även fast jag har ätit mkt godis! haha. men ni får ha det sp bra. pappa håller på att ringa riksdsgen så de ska fixa internet med de har inte öppet på påsk. glad påsk!  (BILDEN E PÅ TÅRTAN. JAG HAR TAGIT KORT MED MOBILEN PÅ KAMERAN :D)                                                                                                                                                                                    

imorgon drar jag till mormor!

Hejj bloggen.

Min kväll har jag tillbringat med min bby♥ malinohlsson :*

Vi drog hem till henne vid 8 och kollade på talang och käkade pizza. Mycke mysigt!


Jag tog med min data till malin , jag tänkte att den kanske funkar där? för min är ju sönder. Men de gjorde den inte :(

Nu håller jag iallafall på att packa. För imorgon drar jag till mormor. Ska "fira" påsk där. De ska även fira mig! (förskott) vi träffar inte kusinerna m.m så ofta. Jag fyller år om 14 dagar!♥ tagga!

Jag kommer hem någon gång på söndag. Bäst att jag skriver de. (haha, så ni vet var jag är;)) jag kommer att ha med mig datan, (inte min utan pappas) hålla tummarna att den funkar! ibland gör den ju lite som den vill !  

Men ha en bra kväll , ♥ Pusss påer!

hahhahaha, malin förut idag !


min dag (hittils)

hejj♥

Kan berätta om min dag (hit tills)

Jag vaknade vid 11. Malin messade och fråga om de gick o göra något och de gick de ju =)

jag drog till henne och visade min nya jacka (bild kommer ikväll)
sedan drog vi hem till mig. Då fikade vi! blåbäskaka mums!


Sen sa malin: kan vi inte sätta upp studdsmattan ?
ja bah: haha joo de kan vi väl.
Såå jag&malin drog ut och satte upp studdsmattan :d

Bilder:
hahaha, malin kastar ut delar till studdsmattan!


Här sätter vi upp studdsmattan.


  

När de var klart så hoppade vi lite. Årets första hopp är gjorda ;) hahah.

Sen såå drog jag och malin ut till skogen. Till vårat "hemliga ställe" :D hahahah. Vi hade med oss fika.
Malin dumpade så klart och sen började de att regna så vi drog hem.
Bilder:
Någon flod ?


Picnik korgen va med!


Tog en snygg bild , hih :*


Nu har jag och malin just ätit och sitter och kollar på high school musical (stavning)

Puss på er !

bella&tyra show!

hejj ! <333

Nu sitter jag och bloggar och kollar på bella&tyra show på pappas data. För min har gått sönder! bra elin!
Har också på mig min nya skinjacka! Men bilder kommer imorgon!♥


ska snart gå och poppa popcorn och göra glass. Pussss (L)


thai-mat

hejjhejj bloggen.

Kom hem från träningen för ett tags sedan. Och har just nu ätit thai-mat. De bästa som man kan göra efter en träning tycker jag !
 lite suddig men..

Nu ska jag dra och duscha. En kortis får de bli. För sedan ska jag tästa en skinjacka som mamma köpte till mig idag!
Sedan kl. 9 ska jag kolla bella&tyras show!

Ha de bra , bloggar ikväll . Lägger ut bild på skinjackan då också!♥

snabbt&lätt - träning

hejjhejj bloggen.♥

Har just varit ute och hämtat snö ;) ni får veta mera om 2 veckor! haha. och så har jag tvättat min cykel. Så nu är den fin igen!

Nu ska jag iallafall dra och packa fotbollsväskan. Sedan drar jag till olivia =) så åker vi tillsammans till träningen.

Kommer hem vid halv 9. pusssssss (L)


läget just nu

mamma är och kollar kakel och så till badrummet, syrran skolan, pappa åker flygplan hem från kiruna.
= ensamm hemma!
HÖRG MUSIK PÅ G!

Hörs senare , ska dra och göra food ;) <3
 hahahahahah !

scooby doo

hejhej bloggen.

Imorse hade jag klädproblem. ^^

Idag i skolan så såg vi ju film , på morgonen kom jag på: vem tar med move? sms tessan och sa att hon skulle ta med en film , men då hade hon redan åkt från skolan, haha. Olivia , hon svarade inte. Så när vi kom till skolan så drog jag, malin&olivia hema till olivia och hämtade en film. Den var inte bra tyckte klassen. Så lilla jag hade varit smart innan jag gick till skolan. jag tog med mig 11 st scooby doo filmer (såg dem när jag var liten) och så 3 st andra. HAHAHA, och de slutade med att hela klassen satt och kollade på scooby doo! Går i 7:an och kollar på scooby hela klassen ! (y) FINFINT :d♥

Idag vet jag inte vad soim händer ? kanske drar och tränar ikväll? joggning.

jag idag:
♥ kofta - streew one
♥body - gina
♥jenas - gina
♥ring - glitter

nu är de äntligen påsklooooooooooooooooov!

RSS 2.0