scooby doo

hejhej bloggen.

Imorse hade jag klädproblem. ^^

Idag i skolan så såg vi ju film , på morgonen kom jag på: vem tar med move? sms tessan och sa att hon skulle ta med en film , men då hade hon redan åkt från skolan, haha. Olivia , hon svarade inte. Så när vi kom till skolan så drog jag, malin&olivia hema till olivia och hämtade en film. Den var inte bra tyckte klassen. Så lilla jag hade varit smart innan jag gick till skolan. jag tog med mig 11 st scooby doo filmer (såg dem när jag var liten) och så 3 st andra. HAHAHA, och de slutade med att hela klassen satt och kollade på scooby doo! Går i 7:an och kollar på scooby hela klassen ! (y) FINFINT :d♥

Idag vet jag inte vad soim händer ? kanske drar och tränar ikväll? joggning.

jag idag:
♥ kofta - streew one
♥body - gina
♥jenas - gina
♥ring - glitter

nu är de äntligen påsklooooooooooooooooov!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah, ja gilla dina filmer ;)<3

2010-04-01 @ 22:01:51
URL: http://lillmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0