badat idag.

hejj bloggen

idag har vi badat med klassen. de va faktiskt roligare än vad jag trodde! de var 4 stationer som man skulle göra. typ sima så långt man kunde på 18 min, dyka sen simma så långt man kunde under vattnet, livrädda en person med boj. Och den sista stationen.. man skulle livrädda en docka som vägde 70 kg!! :O tror ni jag klarade de eller ? haha nej de gjorde jag inte! haha de vägde ju faan ton! min docka sjönk hela tiden ! hmm..
och så sträckte jag mig i benet:(  (fråga inte hur jag lyckades med det!) får se hur de går på fotbollen idag.


någon dag efter skolan då vi drog till edsborg =)

halv 7 drar jag och hämtar emma så sticker vi och tränar fotboll. puss.

Kommentarer
Postat av: tessan =)

du rädda mej älskling (L)

" heheh bäst för dej "

2010-04-20 @ 17:35:05
URL: http://tesszan.blogg.se/
Postat av: Emma

haha,du och ja hade samma nivå på räddan dockan :)

2010-04-20 @ 21:37:26
URL: http://lillmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0