min dag (hittils)

hejj♥

Kan berätta om min dag (hit tills)

Jag vaknade vid 11. Malin messade och fråga om de gick o göra något och de gick de ju =)

jag drog till henne och visade min nya jacka (bild kommer ikväll)
sedan drog vi hem till mig. Då fikade vi! blåbäskaka mums!


Sen sa malin: kan vi inte sätta upp studdsmattan ?
ja bah: haha joo de kan vi väl.
Såå jag&malin drog ut och satte upp studdsmattan :d

Bilder:
hahaha, malin kastar ut delar till studdsmattan!


Här sätter vi upp studdsmattan.


  

När de var klart så hoppade vi lite. Årets första hopp är gjorda ;) hahah.

Sen såå drog jag och malin ut till skogen. Till vårat "hemliga ställe" :D hahahah. Vi hade med oss fika.
Malin dumpade så klart och sen började de att regna så vi drog hem.
Bilder:
Någon flod ?


Picnik korgen va med!


Tog en snygg bild , hih :*


Nu har jag och malin just ätit och sitter och kollar på high school musical (stavning)

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0