imorgon drar jag till mormor!

Hejj bloggen.

Min kväll har jag tillbringat med min bby♥ malinohlsson :*

Vi drog hem till henne vid 8 och kollade på talang och käkade pizza. Mycke mysigt!


Jag tog med min data till malin , jag tänkte att den kanske funkar där? för min är ju sönder. Men de gjorde den inte :(

Nu håller jag iallafall på att packa. För imorgon drar jag till mormor. Ska "fira" påsk där. De ska även fira mig! (förskott) vi träffar inte kusinerna m.m så ofta. Jag fyller år om 14 dagar!♥ tagga!

Jag kommer hem någon gång på söndag. Bäst att jag skriver de. (haha, så ni vet var jag är;)) jag kommer att ha med mig datan, (inte min utan pappas) hålla tummarna att den funkar! ibland gör den ju lite som den vill !  

Men ha en bra kväll , ♥ Pusss påer!

hahhahaha, malin förut idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0