mobilblogg

hej.  nu är jag hos morHmor.. internet funkar inte ! som ni kanske har märkt ;) så jag kör på en mobilblogg ! vi kom fram till mormor vid 11. då fikade vi tårta mums. fast gillade inte denna tårtan. hahaha. sedan fick jag presenter! jag fyller ju om 13 dagar! längtar! sedan kolla jag&amanda på filmm haha den va jätte kul!                                                                                                                                      nu sitter vi ute i solen och tare lungt. vi (elle inte jag haha) ska snart gå in och göra mat! mums! känner mig hungrig även fast jag har ätit mkt godis! haha. men ni får ha det sp bra. pappa håller på att ringa riksdsgen så de ska fixa internet med de har inte öppet på påsk. glad påsk!  (BILDEN E PÅ TÅRTAN. JAG HAR TAGIT KORT MED MOBILEN PÅ KAMERAN :D)                                                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0