svar på kommentar

Postat av:

hej :)
du skriver ju inte mera om fotbollen nu.
har du slutat eller har ni uppehåll ? :o<3


Ja du den är i full gång ;) varje måndag!

Men jag har lixom inte kommit iväg va. Jag har glömt av, de har åkt till göteborg med laget och kollat match, (man behövde inte följa med så jag valde att stanna hemma) och jag har haft prov så jag har varit tvungen att plugga! Vilka ursäkter, I know. Men ska ska gå nästa träning, på måndag! TAGGA
God morgon! Nu har jag vaknat och sitter och äter frukost. Jag har glömt att säga att syster är hemma i trollhättan! :) Hon ska vara det i en hel vecka till. Kul! På fredag ska vi bowla om de finns platser. tagga det med!

Ha det fint! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0