stessig dag

HEJ ALLA! Idag har varit en jobbig dag. Förut skolan som slutade 3. Sen hem snaaaaaabbt och äta. Är ju själv hemma så stog och laga mat till mig och malin. Sen 5 över halv var de att dra iväg igen och möta emma&sara i korsningen. För 4 började konfirmationen! Jag har börjat läsa nu, idag. Tyckte det var sådär. Var kisse nödig de hela 2 timmarna vi var där! herriguud asså.. ;) var nästa så jag inte hann! haha. Sen slutade konfan 6 då sjutsade jag hem Tessan. Sen hem till mig och plugga matte! (prov torsdag) Nu har jag just tagit en dusch. Gött att va fräsch.
Men nu kanske ni tänker: "skulle hon inte sova hos malin inatt också?" jo det ska jag, men vi har match idag. Men jag tackade nej pågrund av min rygg+knän och att jag var tvungen att plugga. Så vid 9 ringer malin och säger att hon är hemma, då ska jag traska dit och sova hos henne igen♥mysssss

Bloggar hos malin tror jag. Ha en fin kväll kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0