jackorna jag har hemma, men inte ska ha:

De här jackorna har jag hemma just nu. Men som jag ska lämna tillbaka.

Jag tycker båda är snygga (speciellt den översta!) men de är inte "de perfekta jackorna"


Jacka nr1!
Denna jackan är en helly hansen jacka. Super sköna och super snygg! det ända dåliga med den, som jag tycker är att jag tyckte den var kort. Vill hellre ha längre jackor när jag ska busa med mina flickor i vinter! :D och jag tyckte den var för tunn.


(snyggare i värkligheten)
Jacka nr2!

Super varm! Den var i dun. 8848, sköna och så , men det var i storlek 36. Så den var lite förstor i ryggen och runt axlarna. Så jag vill inte ha den. Det var inte "den perfekta jackan" Fast denna skulle jag tagit om jag inte skulle hittat den jag hittade idag. Och ska köpa imorgon. ;)

Japp, de var dom jackorna de. Haha. Nu ska jag gå och kolla på tv. Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0