hos sara (:

Hej! :D

Min blogg funkar ingen! woohoo vad kul!

Nu har jag hemma hos sara, hon är och fota grejjer hon ska lägga ut på sin blogg så jag passade på att ta datorn och skriva att jag lever, jag lever hörrni! haha.

På tfk imorses, var det en avslutning med alla i tfk tror jag. Inte så där jätte kul, det var 5 kamp, mitt lag vann inte.. :( undra varför? Ledarna och andra ledare tog massa bilder på oss när vi kicka och höll på , men hoppas inte de kommer ut på tfk´s hemsida för jag såg ut som en levande sopstation när jag sprang runt i ett par gamla joggingbyxor, tjocktröjja och inget smink. höhö.

Ha en bra dag! ♥


en liten del av min tomteparad som jag sätter upp varje år i mitt rum! haha. Hur har sara fått den bilden? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0