SM-rally

Hej på er!

Idag var jag ju i skolan som vanligt.
Sen var de bara hem och göra ordning sig sen kl. 4 var de att åka till TFK och åka till grästorp. Jag har varit funktionär på SM rally idag! de ni :d
Hela vårat lag var utplacerade runt hela banan. Några i starten (blandannat jag, emma och sara) några imitten och några i slutet. Vi kom dit vid halv5. Sen vid halv 6 så brjade bilarna komma. Några av tjejerna tog emot pengar och jag , sara och emma gick och ställde oss på ängen (vi var mitt ute pålandet hade typ ingen teckning på mobilen) så styrde vi bilarna var de skulle åka och parkera. Några blev lite arga på en för de inte fick stå var de ville. Och andra blev vi arga på för de stälde sig var de ville.. ;) haha. menmen.
Åkte därifrån lite innan 9. Kan bara säga att jag är myggstucken och att jag har kramp i högra armen för jag har lett bilarna till sina platser. hehe.
Här är några bilder från idag;





Dehär var emmas bilder :) mina kommer la imorgon eller något. Orkar inte ladda över dom nu, hehe.
Men nu ska jag gå och mysa med mamma framför tv:n med popcorn! God natt bloggen. Hörs imorgon.
ps, såg ni min pappa på direktsänt tv idag? ja missa de , var ju i skolan :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0