vinter&sommar

 

Jag gillar inte årstiden (eller vad man ska kalla det, haha) som är nu. De regnar ju nästan varje dag. Längar tillbaka till sommaren! shortsen, värmen, kompisarna (de är ju kvar HAHA, men när vi gjorde saker tillsammans)
ljungkile i tessans husvagn, hur kul var de inte! solen , gotland , stockholm , gardis (var bara där EN gång men den var kul! ) och massa mera som jag gjorde!
Fast jag längar även till vinterlovet! Varma jackan halsdukar, mössor och vantar som är gossiga! , pulkabaken med friends, snöbollskrig ,HAHA kommer ihåg förra året när man sminkat sig inför skolan, sen blev man mulad direkt när man kom till skolan.. HAHA! , smjukiskläderna på och kolla på film , köttbullar (:d) , HAHA kommer ihåg förra året, jag och sara hade snöbollsskig den 23 (innan julafton) och då tappade jag mina nycklar och dom jag har inte hittat än..! och gooá tomten får man ju heller inte glömma!

Fast sen gillar jag ju inte heller när snön börjar smälta och de kommer slask och man blir blöt i skorna. haha vilka promblem jag har..

De var de om årstiderna de, höhö. Funderar på att dra och sätta på en film? Jag gört. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0