shopping!

hej på er! För kansle en halvtimme sedan kom jag hema från överbaaay. Var där med sara och jag hittade lite fint som fick följa med mig hem och göra sälskap på dagarna.. ;)






* grå mjukisbykor - hm 99 kr! Vilket kap! De är hur sköna som hälst
* rosa mjukiströjja - hm 249 kr. På barnavdelningen.. ;) höhö
* bh - hm 129


De här köpte jag idag! :) tack sara att du skulle ha sockar på barnavdelningen så jag hittade denna underbart sköna rosa tröjja från hm. *har på mig den nu* hihi. Sen såg jag att den var grå i luvan så då måste man ju ha ett par gråa mukisbykor till de, och så fick de bli. hihi.

Nu ska jag gå och städa undan på mitt rum. b-o-m-b-n-e-r-s-l-a-g! Sen ikväll ska änglarna och jag till jätten och handla mat. Sen ikväll och natt ska jag sova hos emma♥

mysmys. Skriver sen kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0