shopping!

HEEEEEEEEEEEEELG!
Direkt efter skolan så åkte jag, tutten, sara och emma till överby och shoppa, eller aah på 3 och en halv timme (var tvungna att dra när de stängde) så hittade jag ansiktsvatten och ett par vita overknee. Haha de var allt jag hitta idag.
När vi fika idag, på ecspresso house så satt alla och fika i frid och fröjd. Sen hörde vi en DUNK med en glastallrik mot stengolvet. HAHA emma rev ner sin brika med allt fika på golvet! Skratta så mycket så jag fika ont i magen! HAHA emma! :d

Nu sitter jag och kollar på idol med mamma . Pappa har gäster så jag och mamma har stängt in oss i tvrummet. =)



ansiktsvatten - ca. 45 kr
overknee - lindex 79 on jag inte minns fel

De jag köpte igår lägger jag upp på blogga ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0