om min dag :

Min dag började med att GÅ till sklan tillsammans med malin. Bådas cyklad är sönder. Malin har fått punktering och mitt deck är skeft. Sen i skolan så hade vi ingen tyska så vi fick en timme och 40 min rast. Så då gick malin & jag till kronogården. Tänkte komma in till Dani men de fick vi inte.. Undra varföör ? Så då var de att gå heeela lååånga vägen tillbaka till skolan igen. Där var de no sedan slutade vi. Påvägen hem hittade jag och malin en kickbike som vi tänkte ta. Tog den i ca. 10 meter sen blev vi sura på den för vi inte kom frammåt?! HAHA. När jag kom hem var de ju att åkte till stan och fika med syster. :)
Vi fikade på espresso house och tog samma gamla vanliga kladdkaka som alltid är lika god!

Sen sprang vi in i några affärer och jag hittade denna fina tröja som fick följa med mig hem!
Den är från ginaT. Kanske inte ser så mycke men kan visa en bättre bild någon annan dag.


Bloggar inte mera idag. Hörs imorgon! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0