min kväll:

Hej :)

Igår så var jag hos emma med dem bäästa! :d hade hur kul som hälst. Kolla film , myste , tjocka oss , dammppi , kramades och myckee mera!

Kom till emma vid 8. Då åt vi god mat som emma hade gjort. Göööött . Sen satte vi oss i tv rummet och kolla tv och tjocka oss. Kollade på the last song.
Efter filmen gick vi ner till ida´s rum (emmas syrra) där vi skulle sova. haha. Där blev de damp till musik. Lysnade på en skiva våran klass spelat in i 3:an.
Allt var frid och fröjd tills min röv åkte in i väggen och då ramlade en tavla ner och glaset gick sönder! haha ups Sen vid 2 ville de andra sova men inte jag och tessan! haha vi låg i sängen och dampa. Sen gick emma ut och la sig utanför rummet på en matta för hon ville sova. Då gick jag dit och drog in henne! ;) haha tror jag och tessan somna 3 halv 4 ? På morgonen vaknade jag först och spelade spel på mobilen. Sen väkte jag de andra för då blev de tråkigt! då gick vi upp och kolla film och åt frukost. Sen blev de duschen och sen fixa sig.

Nu är jag hemma hos sara, malin åkte på kalas och tessan & emma åkte till TFK för att kolla en match.
Några bilder fråga min kväll kommer sen. Laddar inte dem hemma later.


gamla bilder , damp hos malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0