idol 2010

Hej på er.  Ska skriva lite snabbt nu. Jag sitter och mår illa, känner att jag spyr snart. haha har ätit på mycke mat! :d Sitter och kollar på idol. Vissa är för sköna..

Efter skolan idag så åkte jag hem , packa om om väskan, sen åkte jag & syrran till stan och fika. Köpte även en tröja med skriver mera om de sen ikväll.
Efter stan åkte vi till jätten och handlade mat. Sen hem och laga till mamma&Pappa! Jag och syrran känner oss som proffs! Lagade hasselbacks potatis , lökbiff (hade lök i biffen) sen lök vid sidan, sallad, tomat, gurka sås , persilja , sen skulle vi haft majs men de glömte vi av. De var mycke att tänka på! hehe.



proffsigt huh ? ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på idol. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0