homee

Home from the school. Idag har man kämptat , eftersom jag går i fotbollskalss så hade vi fotboll i regnet idag. Mascaran var nere på kinderna, höhö.
Vi hade lite håltimma idag så då åkte jag , emma och malin till edsborg och kolla när kronogården och sylte hade friidrott. Snacka lite med mike, akil och sulaiman! :)
Hem från skolan idag sjutsade jag gabi hem, elle aah han skjutade mig. Det gick bra idag , igår så åkte vi rakt upp för en brant backe och ramlade över med cykeln! haha. Fast idag gick det (Y)!

Nu ska jag gå och steka pannkakor, borde äta bättre mat eftersom jag ska dra och träna vid 5 menmen. De får bli efter träningen när mammi är hemma. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0