göteborg

hej

för ett tags sedan kom jag hem från göteborg. Kom vid vid 12. Då fikade vi , ytterst mysigt och gott!



Sen blev de att gå i affärer. Gick i affärer ända till klockan 6. och lite kläder fick följa med mig hem idag!♥
 



 
hahaha jag var tvungen att köpa linnet! blev lite kär i det , haha!

jag har även köpt ett linne som jag ska ha på skolavslutningen, och ett par leggings. (hittade ingen klänning men linne tycker jag går lika bra) men de visar jag inte nu! haha . de får ni se den 11:e när jag slutar skolan och de är sommarloov!♥

*shorts - monsoon
*underkläder - H&M
*linne - monsoon

men nu ska jag dra och kolla finalen champions lige (AHHA , stavning!!) kösss.

jag idag på cafeet.


Kommentarer
Postat av: GRAHN - FRIDA

Gud så fin du är Elin! =)

2010-05-24 @ 20:36:17
URL: http://fradaa.blogg.se/
Postat av: GRAHN - FRIDA

Gud så fin du är Elin! =)

2010-05-24 @ 20:36:39
URL: http://fridagrahn.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0