rolig dag med vänner!

haajj♥

är nu hemma från en sköön eftereftermiddag med vänner =)
först drog jag&malin till träningen. Sen kom jussiie , anna och oliwer. Eftersom kiosken inte var uppen så drog vi. haha. Vi drog till trappen och köpte goodis. Sen upp på skolans tak och chilla. Asa gött varmt där uppe! Vid halv 7 tillbaka till TFK för att kolla match. Sen satt vi bara där och chilla och kollade på någon match? sen kom emma och mary. Snacka lite med dem. Sen drog vi till casper , lund , dani och salle och lira lite fotboll med dem. De gick ju priima :d haha <3

skulle egentligen duscha men eftersom de köpte fel blandare (till duschen) så kan jag inte duscha fören imorgon (!!) så drar nog hem till malin eller nått! haha.

hoppas eran dag har varit bra <3 hugs&kisses.
jag , emma och casper (salle och lund i bakrunden)


alla utom lund , haha. (och malin ofc för hon tog ju bilderna)


jag&emma

(bilder från malin)

update: jag drog inte hem hem till malin och duscha eftersom de kanske är lite sent. Så det blev att duscha utomhus! fast duschade bara håret dåå daa! haha.
 *HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!*

nu nu ska jag se hur de gör i köket! haha , jag  , syrran och kp bakar chokladbollar:d !


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja blev ju bäst på korten :)<3

2010-05-20 @ 22:48:40
URL: http://lillmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0