svar till olivia =)

hejj♥

har varit på överby idag. Köpte lite saker till dem nya badrummen , lite handdukar och så =)
fick en kommenatar..


tack så mkt söta lilla olivia♥
1. Jag är 14 år gammal. Fylde i april
2. min syrras boyfriend går i samma klass som henne och så känner mina föräldrar eriks mamma och pappa (känner ju erik också), de brukar "festa" ihop ibland. haha hoppas du förstod =) haha. men de behövde lite hjälp med matten och min mamma är matte lärare så de kom hit :D
3. ja , jag går i fotboll. (jag går i fotbolls klass)

men nu ska jag dra till björndalen , haha ska följa med mamma och pappa och kolla på ett uterum. (De blev lite fel vid taket idag när de grejja ;) ) snacka om att jag har tråkigt , hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0