sara kom (L)

hejj bloggen.

Idag är jag sjuk och har inte gått till skolan. Har ont i huvudet . 

nu har jag iallafall bakat chokladbollar . (kände mig värkligen sugen! :D) så jag ringde malin&sara typ 5 ggr och fråga var receptet fanns och hur man kokar kaffe och såå , haha de vet inte jag hur man gör! så fick jag ett sms ftrån sara: är du hemma ? japp sa jaa. Efter 2 minuter så jag sara komma i 190 på cykeln påväg hit (L) haha. Så jag tog ut filten så satte vi oss och fika och åt chokladobollar. sen var sara tvungen att dra på lektion. Så nu är jag inne och gör typ ingeting.
sara gillade inte mina chokladbollar ? hehe jag är FÖRVÅNAD! haha jag har vist tappat räkningen på hur mycket kakao de skulle va i och jag hade rört runt så de var massa smörklickar i . (kan också ha varit för jag värmde snöret , de skulle man vist inte) så hon drog till häcken och spåttade ut! hahaha.

plastpåsarna och de är häcken runt altanen. Vi ska ju riva altanen och glasa in nästa vecka (elle de ska börja dåå) :D
kösss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0