om min kväll och vad som händer imorgon:

häääj

Har just kommit hem från malin. =) tänkte berätta lite kort om min kväll:

jag drog till sara för att träffa malin&sara♥ haha vi hade lite flumm! jag&malin klädde ut oss till fotomodeller , haha snygga var vi och så gick vi runt i kvarteret och sara fotade med systemkamera :d haha.
En tant sa: de ser lite klat ut de där! (vi hade lite kläder på oss) jag bara: vi är fotomodeller till den nya tidningen som kommer ut i höst! tanten bara: men gud vad roligt, då ska jag hålla koll! HAHAHA ,hon gick på´t! haha.
Bilder kommer någon dag? vet inte när.

Sen skulle malin & jag hem och äta , fast påvägen hem så drog vi till jätten och köpte munk och godis , mums !

sen hem till mig och hämtade saker till duschningen sen hem till malin , där duschade vi och hade allmänt damp! haha.
Malin följde mig hem och nu är jag hemma, hih :*



Om imorgon:
imorgon så ska jag dra till göteborg med klassen. Vi ska kolla på när IFK göteborg tränar, fett najs? ställer mig väl och posar med några spelare efter deras träning så de kommer bilder imorgon! ahha. Ingenaning om när jag kommer hem?

men vi hörs mera imorgon , köööss.

Langar en till bild från när jag var liten! haha (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0