läs inlägget !!!

SPELA ALDRIG GOLF MED MALIN OHLSSON !

igår efter att frida gått hem så tog jag&malin oss en promenad =)


sen skulle vi dra ut och hitta på något kul. Och de slutade med att vi spelade golf på min trägård!
haha malin sööööög! jag har aldrig sett något sämre ? ;)
de började med att hon sköt över 2 bollar till grannen och var en halv meter från att träffa bilen. Sen sköt hon ner bollen i marken 2 dm! så de slutade med att mallin fick gräva upp den!
sen skullle hon stuta de sista skottet . (jag viste att de här kommer inte gå bra) så jag gick och hämtade en playwood skiva (tror de heter de) och höll för min kropp! haha. men ändå så lyckas hon träffa min bröstkorg så jag tappar andan! och ligger där elt död, haha. Och då hör jag malin säga: HOLEY ONE! väääldig snäll kompis jag har ! haha :D

en sak till:

naaw , så har frida grahn skrivit i sin blogg om mig&malin, haha. ♥
köööss


Kommentarer
Postat av: malin <33

bar för att ja är bäst på golf vafan ;)<33

2010-05-24 @ 17:19:20
URL: http://finaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0