hemma !

Borta bra men hemma bäst!

Nu när jag kom hem så gick jag in på ****´s blogg och klickade på en länk , och SJÄLVKLART va jag på den video! (på youtube) HAHAHA! (när jag är hemma hos malin brukar jag spela in videoklipp med malins webbcam som inte är så serigösa. Och på denna videon satt jag och sjön och gjorde massa minner!) men eftersom jag älskar mina vänner så får den väl vara kvar dåå ;) haha!

nu sitter jag iallfall i min säng och sitter och sjunger till denna låten:

den är sååå bra eller hur ?!

Här kommer några bilder från i helgen (kusten)







HAAHHA , vi kollade fotoalbum och där kom jag upp ! haha , vist är jag söt ?



På hemvägen så drog jag&mamma till torp , där blev de lite shopping =) (visar sen)
 
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0