helt "ny" blogg



som ni säkert ser så har ida (http://www.twilightblogg.se ) fixat min blogg ! tack så mkt ida!♥



dagen i skolan var inte den bästa , när jag kom hem hade mamma satt ut stampe i uteburen (där det inte finns något tak) så jag fick ju springa dit för de spöregnade ju! haha, stakars liten som var helt genom blöt! sry stampe (L)

sen drog jag in , satte mig vid datan , ida hette sin blogg´s namn på msn , jag kollade den och blev lite förvånad över headern! jag bara: har du gjort headern själv ? hon bara ahh , vill du ha en ? ja bah: jaa tack ! :D
och nu är den ju klar så nu ska jag nog lägga från mig datan lite. (vilket inte kommer gå! haha) Har huvudvärk och hade de i skolan också , inte kul!

men ha de bra ,köss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAH, STACKARS HARE !! XD <33 varsågod elin :)

2010-05-12 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0