FRIDA GRAHN HAR VARIT HÄR I 2 TIMMAR!

GUUUD SÅ KUL!
denna dagen är en av de bästa i mitt liv!♥

men nu har hon och erik dragit hem :(


kvällen:
vid halv 5 drog jag och malin till jätten och handlade. sen kom vi tillbaka till mig vid 5 och då var frida & erik redan här. Vi sa hejhej sen så började vi att baka! haha.
de gick skiiit! va bakade pizza och chokladkaka (typ som tårta , enligt mig själv. haha)

vi bakade i en och en halv timma och mitt iallt så var vi tvungna att dra till kiosken för att köpa grädde. Ingen granne hade! haha. Men de tyckte de blev jätte gott! och de tyckte vi med ! (Y)



pizza och chokladkaka! mums!


frida&erik♥
denna dagen kommer jag sent att glömma!


Kommentarer
Postat av: olivia

hejsan, jag har precis börjat följa din blogg, den är jättebra tycker jag :)

men har några frågor..

hur gammal är du ?

Hur känner du erik och frida ?

går du i någon sport ??



tacksam för svar :D älskar din blogg, det är jättekul att du lägger ut många bilder och de du köpt o s v :):)

2010-05-24 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0