fortfarande inte så bra.

hejjhejj.

förut var de inte så bra , mådde inte bra.Glömde stampe ute i sin bur (den nya som är hål i elle vad man ska säga) de spö regnade så jag tog in stampe lite. Han var lagom glad på mig sen! haha. (vi har inte satt ihop de två burarna än för vi ska göra om den gröna)

sen orkade inte jag äta , åt frukost vid 10 sen nu vid halv 5 började jag laga pannkakor. När jag just skulle steka dem så ringde mamma som var på jätten och frågade vad jag ville ha för mat? jag tog pannbiff. Så pannkakorna får vänta! haha.
läste sammtidigt tidningen och såg pappa i tidningen!

haha jag blev förvånad! (de e han i mitten)

men ha de gött , kösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0