dålig dag

tjaatjaa bloggen , elin här! brukar ju vara en annan som bloggar här , hmm vem kan de vara? kanske sara ? ;) haha. men nu är de lilla jag. Vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte haft lust ?

skoldagen har varit sämst! jag menare de värkligen!

Nu är jag iallafall med malin =) vi har just duschat sen drog vi hem till mig och hämtade grejjer till smothie som vi ska göra nu. Och vi gick i badrock och turban på huvudet! HAHAHA! alla grannar kollade om man säger så ? hahah! men de är ju våran vardag så det är ju lungt!

Nu har vi just skickat iväg chrille (malins pappa) till jätten för att köpa youghurt till smothin och så sprang jag efter han och sa att han skulle köpa 2 munkar till mig&malin! hihi :* jag tror han gick med på´t !

nu ska vi öva lite på engelska provet som är imorgon ! haha de kommer gå säms om man säger så !

Men ha det gött , hugs&kisses.


jahap , här har ni ju oss ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0