åker imorgon och kommer hem på söndag - åker till kusten , mormor

just nu sitter jag och surar över att programet (bellatyrashow) inte fungerade ! hade väntat på de hela dagen och så hakade de ! ååh så sur jag är nu :(
(vet att jag ka nkolla repris med de kommer inte upp fören några timmar)

mår iallfall illa efter alla popcorn och cider som jag har drukigt!

nu ska jag dra och packa för imorgon drar jag till kusten , mormor.
(pappa har ju med den bärbara datan till stockholm och han har ju även med sin mobil som jag brukar mobilblogga ifrån så med andra ord: jag kommer inte blogga på ett tag nu! )
men ha de bra här hemma! köss♥

jag&stampe idag =)

osminkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0