Våfflor i skolan - av de bästa !

Heeej ♥

Nu är jag hemma från skolan.

Idag var en rolig dag, den började med lektioner. Just de var väl inte så kul menmen..
I bamba var de pannkakor! Tjocka saker ;) hah , man fick bara ta en! så vi drog hem till olivia och gjorde våfflor ! HAHAHA, men bara jag&malin hann få våfflor. Och då kom jag med den bästa ide´n :
Vi tar med våffelgärnet till skolan!
alla bah, jaaaaaa !

Så de gjorde vi ;)

Så den sista lektionen så gjorde jag, malin, tessan, olivia och sara våfflor i ett grupprum, gulligt huh ?
och så drack vi massaaaaaa drickor! Jag&malin gick och kissade 24/7! massa kul var de !
Ingärd (läraren) och några andra fick också våfflor, snällt va oss va!? (A)

Jag får inte in alla bilder ! sååå sur blir ja på de ! Men jag fick in 2 st.
Jag hade andra roliga bilder på tessan och malin m.m! Men jag får inte in de i datan. De var väl för heta helt enkelt ;) hahaha(L)




påvägen hem så blev jag och malin så kissiga efter all dricka vi hade druckit så vi dumpade cyklarna och sprang in i skogen. Självklart kom de en bil! Men jag och malin är ju vana att skämma ut oss så de är lungt ! ;)

kom ihåg en sak: SNART ÄR DE HELG VA FAN ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0