=)

Heej !♥

På överby hände de inget speciellt, träffade emma :P
Jag hittade en del coola tröjor med jag tog inte kort på de (och hittar de inte på hemsidorna :D haha, vad annars?) så de blir inga bilder på dem :d haha!

MEN, jag hittade ett par jätte snygga converse ! men de fanns inte i storlek, de gick bara upp till 35 :(



snygga va ?


exakt samma färg som koftan jag hade på mig idag !

Efter jag hade varit på överby så drog jag hem till malin&jussiie, för de har tagit hål i naveln idag ! de blev sååå snyggt! eftersom jag har en cp navel så kan jag inte ta (elle kan kan ja juu men de blir inte snyggt) jag är avis !♥

Men nu ska jag dra och äta tacos, mums!

Pusss på er ! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0