Sovmorgon idag !

God morgon bloggen♥

Idag fick jag gå upp kl. 7 för att fira mamma , hon fyller år idag. GRATTIS !

Sen tänkte jag gå och lägga mig igen , men jag kunde inte somna om ! Jag skulle gå upp kl. 8 egentligen och de är den ju snart endå ;)

Idag blir en ganska stressig dag för mig.

 nu ska jag börja göra ordning mig sen  lite innan skolan kommer malin till mig♥

skolan börjar kl. 10 idag ! soooooooooooooooovmorgon !(L)

hem kl. 2

kl. 3 ska vi äta god mat =)

 sedan ska jag göra någon läxa, tyska tills imorgon.

halv 6 drar jag iväg på träning, skutar 8 med jag ska gå redan vid 7.

hem och äta vofflor ! (de är voffeldagen idag !)

kl. 9 ska jag kolla på bella&tyras show.

 sedan blire datan och så ..

Hoppas att ni får en toppen dag allihopa !♥ pusss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0