sista lektionen

hejj bloggen.

Jag har väldigt väldigt glad idag! jag blir alltid gladare när de är sol ute ,just nu är de inte de men de har vait lite sol idag♥

Jag vet inte hur mycket jag kan skriva (mina girls vet) men idag tog jag&malin med en hink till skolan. Vi fyllde den med vatten och skulle hälsa på killarna. Och när jag stog där med hinken , som var mkt vatten i! Så kom lucas bakifrån (som hade gått in igenom andra dörren i tjejernas omklädnings rum) och hälsa hinken över mig! Kom även på andra! Så då blev jag blöt! Och golvet.. de var jätte blött , 4-5 cm med bara vatten! :O  (just där man går ut så är de typ ett liten rum på 1 km2) nästa vecka så ska jag och malin ge hämd till en kille.. kan inte skriva mera. F*n de är ju lov dåå! får bli veckan efter de.

Men nu sitter jag och äter mat som jag har lagat själv , pussssss (L)
I nästa inlägg kommer bland annat conversen upp på bloggen.

snygg bild av mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0