ont i magen "/

Hejjsan bloggen .

Vi mötte chrille&julle i stan förut idag , vi blev lite sena , haha, en timma x)
Sen så gick vi lite i affärer sedan tog jag och malin bara en cykel dit så de bästämde sig för att ta bussen (till gården) så vi typ körde tävling hem , och gissa vem som kom först ? bussen elle jag&malin på cykeln!?
Jag och malin ofc! HAHAHA.

På gården träffade vi lite folk sedan kollade vi på film. Sedan blev de frågesport köket , jag vann inte , hahah.
Sedan var jag tvungen att gå hem :s jag har ont i magen :(
Hoppas att de går över snart för då kommer malin till mig!
Hon skulle bara vara med på "bingo" på gården. Sen kommer hon och då ska vi laga mat fläskfilé , potatis och sås MUMS!

Men vi hörs ikväll elle imorgon , ♥ puss !

Kommentarer
Postat av: Donnabelle -Make up, styling, skönhet

ajaj, hoppas magvärken går över :) ha en fin lördagkväll!

2010-03-20 @ 21:14:01
URL: http://donnabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0