omg - min kväll !

hejj bloggen .

GUD VILKEN DAG !

De började med att malin mamma körde dit oss, vi gick ur bilen. Då ringde jag min mamma och fråga om vi kunde köra hem, de kunde vi. Sedan la jag mobilen i fickan (där ett par vantar även låg).. jag stängde inte fickan, utan jag stoppade händerna i fickorna. Sedan började vi gå mot huset. Jag som aldrig har varit där viste inte hur huset såg ut. Då ska brudarna: "Han bor där uppe, men han de har inte skottat trappan så vi måste gå upp här!" de va typ upp på ett berg sedan kom huset fast de var fullt av snö överallt. Så jag började gå (först såklart) sedan följde de andra inte med, jag bara: "kommer ni elle?" de bara : "aha, gå du och gör vägen för vi har inga bra skor" sedan när jag typ va uppe de bara: "vi går till julle nu :d" jag bara: vafaaan ! HAHAHAHAHA, jag hade blivit lurad!
Men nu kommer de:
När jag gick ner från "berget" så skulle jag kolla mobilen, men så var den inte i fickan ! jag hade tappat min mobil !!! jag fick paniiik! jag började leta överallt,alla började leta , vi letade i en halvtimma sedan ringde jag mamma och pappa, de kom och hjälpte mig att leta. Sedan så gav vi upp, mamma sa att vi skulle gå och de skulle leta , så hoppade jag ner från berget, och då ramlade mobil från något!? jag vet inte var, för jag hade kollat fickan tusen gånger ! men när jag såg den, guuud vad glad jag var !
Sedan drog vi in, jag fick värma mig ;) haha.
Sedan när vi skulle dra hem och vi var typ hemma så kom jag på att jag har glömt min väska (men en del av mitt smink i) så vi vände :d:d hahahah. Så såg min kväll ut.

Tack för kvällen älsklingar♥

nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Pusssss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0