min natt !

Tjaa !

Igår kväll va de damp ! kl. 3 skulle malin sätta på en film, jag fick inte kolla med henne ! nejnej, för de skulle hon göra själv ! Sedan somnade jag, så när filmen va klar så hoppade maliin på mig (kl. halv 4) jag bara: håll käften! HAHA, så höll de på så ett tag ;) sen fick jag ont i ryggen och malin nackspärr,  de va lite trångt :d HAHAHAHAHA, så vi somnade halv 4 - 4 ? sedan vaknade man ju måånga gånger. Sedan kl. halv 9 vaknade vi av väckarklockan (stavning) ! då var de tränings dags :s så de var bara att gå upp !

Så på träningen va malin trött så hon typ sov och då fick hon en boll i huvudet ! hahaha, hon kollade på idag .

Men nu vi äta mat sedan ska vi baka chokladbollar ! mums ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0