min dag .

hej bloggen♥

I skolan så hände de inte så mkt , jag och malin hade lite "krig" med boys. De slutade med att de bar upp mig och drog in mig till deras omklädnings rum. Där bar de inte mig i duschen! Så där stog jag våt som jag var och hade massa killar runt mig ! HAHA, och malin försökte hjälpa men de gick ju sådär med de ;)

sen kom de några äldre killar in så jag och malin drog ! haha, jag och malin ska ge hämd kan jag lova! hihi :*

Idag har jag faktiskt varit duktig och städa mitt rum. Good huh ? jag dammsög och tvätta *stolt*

Nu sitter jag och äter kvällsmat , snart ska jag börja plugga tyska , de var en del man skulle kunna.

Men vi hörs imorgon♥ pussss (L)

Måste bara visa bilden på kudden jag fick av olivia idag. Hon gjorde den i slöjden.
puss på dej olivia (L) söt va ?


Kommentarer
Postat av: oliviaalmqvist <3

hahah, den matchar faktis mössan du fick av mejj oxå jue ;D HAHHA <33

2010-03-23 @ 21:50:31
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0