kvällen med sara :D:D:D <33333

Nu har jag just kommit hem från sara! HAHAHA, vi har haft de asa kul ! ;) de började med att jag kom till sara, jag plingade på..
- men tjja faan sara :d
- MIN DANS BÖRJAR NU!
så sprang hon iväg. Jag tog av min jacka och skor, gick in i rummet.. och där står sara och vikar på baken och kör wii! HAHAHAHAHAHAHAAHA, så kul vare! Sen var de ju min tur, de gick ju bra *host host*
Efter de blev de vofflor , mums !

Sedan drog jag och sara ut och cyklade. HAHAH, sara skjutsade mig runt runt runt :d haha, körde bland annnat bort till lund och sa tjja ;) haha.

Kommer ett inlägg senare hur mina nya skor som jag köpte idag ser ut =)
Pusssss (L)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0