isabelle

hej bloggen. 
 
Just nu chattar jag med en tjej som heter Isabelle. Hon är 12 år gammal.
Jag träffade henne i Korfu , greklad - 08 tror jag?
Jag träffade henne på flygplatsen. Vi blev vänner. Men vi bodde inte på samma hotel.
Vi åt tillsammans (hon var där med sin mamma, mormor och morfar) och så var de våran familj dåå ;) och en dag så var jag med henne hela dagen. Jag och isabelle badade i poolen på hennes hotel. Jag kommer ihåg att vi var "busiga" haha, vi tog typ alla andras badringar och så ! de blev sura kan jag säga!
hihi :* se var ett tag sedan! men kommer inte glömma de. Innan vi åkte från greklad fick jag hennes msn. Några veckor efter vi kom hem så sa hon att nästa gång vi åker nära stockholm. Hon bodde där , så skulle jag komma till henne bestämde vi. Men de blev aldrig av. Och nu så skrev hon: hej elin! kommer du ihåg mig ? :D
Jag blev faktiskt glad över att hon sa hej. Nu kanske jag låter som en tönt men så är det. Jag kommer nog aldrig att träffa henne mera.

Ja har ingen bild på henne så jag vet inte hur hon ser ut nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0