hemma från göteborg !

Hellu♥

Kom för ett tag sedan hem från göteborg ! De var mycket kul =) Asså vi (jag&mamma :d haha) hann typ inte gå där någonting ju! Vi kom dit vid 16.15 ca. Då började vi gå, sedan drog vi vid 7 och då drog vi till IKEA och shoppade los där ! hahahah :D

Jag och mamma har redan bestämmt att vi ska åka dit på påsklovet , för vi hann typ inget denna gången, hann att gå i 2 varuhus och han inte mera än helften ! :s

Men jag shoppade :

*ett linne - rut m. flera

* höga jeans shors - zara

*tröja - JC

*klänning och trosor - bik bok

 

Men jag har redan glömt detta för jag ska få de när jag fyller år ;) kan hända att jag börjar använda något lite innan ändå ! haha =) så inga bilder kommer idag.

Men nu hör jag att mamma gör glass, pusss (L) =)

fika ofc ;) på expresso house


smidig bild juu


till en annan sak , mitt i femman huset så finns denna (vad de nu är !) och den har min morfar hjälp till att göra =) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0