gaaaaaa, gjort är gjort :s

Hejj bloggen !♥

Nu har jag kommit hem från skolan. I skolan hände de väl inget ? förutom att jag skulle göra 20 armhävningar och då skulle inte chrille snagga sig! får se hur de blir med de, om han gör de så får han med mig att göra ;)

Efter skolan så syndade jag och malin! FYYYYYYYYYYYY! vi drog till kiosken och köpte godis, sedan mådde vi inte bra! för vi (elle iallafall jag) har ju bestämt att jag inte ska göra så ! tänkte att jag får köra extra hårt nästa fotbollsträning.
Och när jag kom hem.. joo då hade mamma köpt jätte goda bullar till mig ! gaaaaaaaaaaaaaaa, och de kunde jag inte hålla mig ifrån ! ni vet ju hur jag är ;)

mkt gott!


stampe kunde häller inte hålla sej borta, han va såå söt. Va satte ju fatet med bullar på marken, sen kom stampe och smakade på några hörn :D hahaha, sötnöt !♥

update: och inte kan jag träna ikväll heller, för jag har ont i halsen (fick de e söndags!) :s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0