datan, stampe, ute! HAHHAA

Hejjsan!

gissa var jag är nu..?


de är faktiskt jätte skönt ute idag!♥

Jag gjorde engelska läxan ute förut , och då kom stampe hela tiden och hoppa på böckerna och bet i dom! ^^ hahah, han var jätte söt, han brukar göra så så någon gång så spelar jag in ;)

Kommer ihåg en gång när jag va med en kompis, vi satt ute på altan och fikade bullar och saft. Då såg vi att stampe kom i världens farm mot oss. han tog bullen (som låg på talriken) han sprang bakom ryggen (vi satt lutade mot väggen) och sprang under sin bur! HAHAHA, så söt va han då♥♥ kommer ALDRIG att glömma de!

Bilderna jag har tagit kommer upp på bloggen senare, för nu ska jag och stampe leka i snön igen :D

puss , hadee bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0