bild på isabelle!




hittade en bild på Isabelle ! såhär såg hon ut för 2 år sedan. Jag var tvungen att klippa bort mig. Här sitter vi iallafall på stranden och har just köpt en dounads. Mums !

Jag kommer också ihåg att den madrassen (som jag faktiskt har kvar!!) hade vi mycket kul med , ibland var de så höga vågor så att vi åkte med vågorna , f*n va de gick! Och så surfade vi på den också ;) <3

Idag på msn hon bara: jag ringer dej imorgon så kan vi chatta mera. Såå söt är hon!

Men nu ska jag dra och välja kläder till imorgon. Jag kanske ska ha ett par av mina nya converse? juste ! skulle ju visa bilder.. de kommer imorgon !
och så kanske jag ska ha min nya "kappa" också? (jag lämnade tillbaka den korta jackan, den var fel vid dragkedjorna)

ha det bra, pussssss(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0