2 nya jackor

Hejj bloggen .

På överby var de mysigt. Först gick jag med sara sedan kom malin♥ vi gick i affärer och när vi kom till etage så stog timotej (från melodifestivalen) där och sjön! Så vi lysnade lite , men vi såg inte mkt ;)

Jag köpte i allafall jackor. Tänkte visa dem.
 
Jacka nr.1


H&M - 300 kr.


Lindex - 400 kr.


tänkte ha dem med en snygg skarfs =)

Timotej uppträde:



Jag&malin tästade roliga brills inne på kicks ;)


(om de 2 sisita bilder ser lite konstiga ut så är de för jag tog först kort med mobilen, för de går inte ladda in dem på datan? så jag tog kort men kameran på mobilen)

Men nu ska jag iallafall äta galss sedan ska jag drar till sara en stund.♥

Pusssss & kram =) ha en bra kväll !




Kommentarer
Postat av: FIFFIFELICIAAA

hejsan de vore jätte snällt om du röstade på mej i veckans blogg :D

http://khatty.webblogg.se/2010/march/veckans-blogg-har-borjat.html#comment

JAG ÄR NR 37



tack på förhand

2010-03-27 @ 23:39:14
URL: http://fiffifeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0