-

Vet ni vad !?

Nu har jag bestämt mig..

Varje dag när jag kommer hem från skolan och så, så äter jag alltid typ godis (elle te.x. chokladbollar som malin bakade i helgen) och om någon säger: vill du ha godis ? då ska jag vara stark och säga nej. (inte helger!!) jag vill ha en snyggare mage till sommaren, så snart, när snön försvinner, så ska jag börja springa.
Man mår ju bättre också ^^

Jag börjar imorgon, för mamma köpte ju en sååå god munk till mig idag , en sån med choklad! Och den kommer jag absoult att äta! så jag börjar imorgon ;)

fast jag har småbörjat redan, jag äter mörktbröd iställer för ljust :d

HAHA, hur tror ni de kommer att gå ? : p

Pusss (l)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0